۱۴ مقام دولت احمدی نژاد در زندان هستند

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد که اتهام زنجانی به وزیرنفت نابخردانه و سیاسی است و براساس مشاوره هایی است که به وی داده می شود.

به گزارش امیدنامه به نقل از نامه نیوز،غلامعلی جعفرزاده، در مورد اظهارات بابک زنجانی در مورد وزیرنفت گفت: متاسفانه یک جنبه پوششی و حمایتی از بابک زنجانی از طرف مسئولان و دولتمردان قبلی انجام می شود و این حمایت با نفوذی است که این افراد دارند و این نفوذها ممکن است در تمامی دستگاه‌ها وجود داشته باشد.

وی اظهار داشت: در واقع آنها احساس می کنند محکوم شدن بابک زنجانی محکوم شدن دولت قبل است و می خواهند توپ فساد را از دولت قبل به زمین دولت یازدهم بگذارند.

نماینده مردم رشت در مجلس بیان کرد: این اقدام یک اقدام سیاسی است و مصالح ملی در آن لحاظ نمی شود، بابک زنجانی متهمی است که باید در چارچوب قوانین جاری کشور محاکمه شود و در این نیز بحثی نیست ، اگر هر کسی ادعای نسبت به هر مرجع دیگری دارد مسئله دیگری است؛ اما اینکه فرار رو به جلو کند و فضا را غبارآلود کند و موضوع را عوض کند درست نیست و البته دستگاه قضایی ما هوشیارتر از این حرف‌هاست.

وی تاکید کرد: تا اینجای کار ۱۴ مسئول از دولت قبل در زندان هستند و این نشان می دهد دولت قبل از فاسدترین دولت ها بوده است و در آن نیز بحثی نیست ، نمی گوییم در این دولت اشکالاتی بوجود نمی آید زیرا این دولت نیز دولت امام زمانی نیست که هیچ اشکالی در آن نباشد ولی تا اینجا این دولت پاک و در واقع دولت راست گویان بوده است.

جعفرزاده تاکید کرد: اتهام زنجانی به وزیر نفت نابخردانه و سیاسی است و براساس مشاوره های است که به وی داده می شود.

افزودن نظر جدید