یادداشت اعتراضی نیکی کریمی خطاب به صداوسیما

نیکی کریمی با انتشار یادداشتی از سازمان صدا و سیما به دلیل پخش نکردن تیزرهای فیلم «آذر» انتقاد کرد.

 به گزارش امیدنامه به نقل از خبرآنلاین، نیکی کریمی در انتقاد از پخش نشدن تیزرهای فیلم «آذر» از تلویزیون نوشت: «بعد از سال‌ها فعاليت هنرى كه بخشى از آن حضور در تلويزيون و بازى در آن به احترام مخاطبانش بود، رسانه ملى كه مى‌بايست چون پدر به همه نگاه يكسان داشته باشد با نگاه غيرخودى و غيرهمه گير به ما مى‌نگرد. 

 
به نظر مى‌رسد فيلم‌هاى تجارى چون بى‌خطر و ملى‌تر هستند مشمول حمايت بیشتری می‌شوند و گويى امروز از سينماى ايران همين طلب مى شود! 
 
فیلم «آذر» درباره موضوع ساده‌ای حرف می‌زند که برای بعضی‌ها شنیدن آن سخت است. وقتی می‌بينم که سیستم پخش فیلم ، فقط 15 سینما در اختیار آذر می‌گذارد و این درحالیست که فیلم‌های تجاری تا 70 سینما در اختیار دارند و صدا و سیما هم بعد از کلی خرده فرمایش، تیزر فیلم را رد می‌كند ، تازه متوجه می‌شویم ماجرا چيست. 
 
شاید این است که سینمای مردانه و صدا و سیمای مردانه ، از شما می خواهند كه زن همان نقش سنتی و نهایتا کمدی را به عهده بگیرد تا به او اجازه دیده شدن بدهند. 
 
من ٢٧ سال وارد این بازی نشدم ، نه در بازیگری‌ام ، نه در کارگردانی‌ام و نه تهیه‌کنندگی‌ام. من يك زن مستقل ایرانی هستم و به زن مستقل ايرانی فکر می‌کنم و برایش ارزش قائل هستم.» 
 
نیکی کریمی تهیه کننده و بازیگر فیلم «آذر»

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید