گاف یک دلواپس هنگام انتقاد از ظریف / سعید قاسمی هتل کوبورگ را «گوتنبرگ» خواند!

سردار سعید قاسمی طی گافی، هتل کوبورگ محل برگزاری مذاکرات هسته ای را «گوتنبرگ» خواند.

به گزارش امیدنامه، وی با بیان اینکه غلط‌نامه وزیر خارجه باید در مقابل دوربین صورت بگیرد نه در مجلسی که 20 دقیقه‌ای برجام را امضا کرد، گفت: همانطور که دیپلماسی خنده، دیپلماسی ایمیلی و دیپلماسی بالکنی در هتل‌ گوتنبرگ علنی بود اعتراف به اشتباه‌ اعتماد به آمریکا هم باید علنی و رسمی باشد.

سردار سعید قاسمی در مراسم راویان فتنه اظهار داشت: گروهی نو کیسه ظرف 3 دهه بار خود را بسته‌اند و حقوق‌های نجومی محصول  انحرافی است که آنها ایجاد کرده‌اند و ما باید به این مسائل بپردازیم و از این رو وقت آن نیست که به بدحجابی گیر دهیم؛ هرچند که در این دانشگاه نیز برخی  دانشجویان با لباس غیرمناسب می‌آیند و در دوران پسافرجام احساس راحتی می‌کنند.

وی با بیان اینکه شیخ‌الوزراء وعده گلابی برجام را به ما داده بود تصریح کرد: میوه‌های زقوم درخت گلابی برجام توسط پدر معنوی این جریان کاشته شده است و معلوم نیست کی دوباره میوه‌های آن بیرون بزند، البته هرگاه که دولت سر و صدایی کند شیخ خاطر به آنها یادآوری می‌کند که 5 درصد بیشتر رأی ندارند و 45 درصد آن متعلق به اوست.

قاسمی پیش از این  با اشاره به صدور حکم شش ماه حبس برای فائزه هاشمی از سوی قوه قضاییه، گفته بود: «اگر این خانم نصف روز زندان رفت، من ریشم را می‎تراشم»

افزودن نظر جدید