کوچک‌زاده بازهم به «روزنامه‌نگاران» توهین کرد

یک نماینده مجلس برای چندمین بار به روزنامه نگاران و فعالان عرصه رسانه از تریبون مجلس توهین کرد. مهدی کوچک‌زاده در نطق میان دستور خود با اشاره به اظهارات رییس‌جمهور در گزارش 100 روزه خود گفت: آقای رییس‌جمهور اجازه ندهید برای سریع‌القلم کردن ممنوع‌القلم‌ها هرزه‌نویسان در روزی‌نامه‌هایشان که نان شرق را می‌خورند و طرفداری غرب را می‌کنند با بازی به اصطلاح روشنفکرانه اقدام به هتک حرمت و مقدمه تشنج‌آفرینی را ایجاد کنند.

به گزارش امید به نقل از ایسنا، مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در نطق میان دستور امروز خود با قرائت بخش‌هایی از سخنرانی‌های امام (ره)، گفت: خطر آمریکا به حدی است که اگر ذره‌ای غفلت کنیم نابود خواهیم شد.

وی در ادامه خطاب به رییس‌جمهور گفت: آقای روحانی نمی‌خواهم وارد این بحث شوم که کدام حرف موافق یا مخالف روح توافق ژنو و کدام اقدام موافق و مخالف جسم توافقنامه است اما شما از همین تریبون گفتید که اگر خارجی‌ها از ملت ایران پاسخ مناسب می‌خواهند باید با این ملت به زبان تکریم حرف بزنند. آیا اینکه رییس‌جمهور کودن آمریکا همچنان می‌گوید که همه گزینه‌ها روی میز است و بر تحریم‌ها می‌افزاید یا اینکه هیات پارلمانی اروپا با حضور آن عجوزه در دیدار با مسئول محبوب شما آداب دیپلماتیک و حتی آداب انسانی را رعایت نکنند زبان تکریم است؟

کوچک‌زاده تصریح کرد: بیزاری اکید خود را از توجیهاتی که برای سرپوش گذاشتن بر این توهین‌ها شده است و از توجیه‌کنندگان اعلام می‌داریم. آقای رییس‌جمهور خودتان باید پاسخ بدهید چرا که وزیر امور خارجه شما نشان داده است که از انجام چنین امور مهمی عاجز است.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اظهارات وزیر علوم در جلسه کمیسیون آموزش خطاب به نمایندگان، گفت: وزیر علوم دولت می‌گوید که تشنج و آشوب برای دولت سم است. این برای کل نظام ضرر دارد. اجازه ندهید برای سریع‌القلم کردن ممنوع‌القلم‌ها هرزه‌نویسان روزی‌نامه‌ها با بازی‌های به‌اصطلاح روشنفکری اقدام به هتک حرمت کنند و مقدمه تشنج‌آفرینی را ایجاد کنند. 

دیدگاه‌ها

همه اینها فرار به جلو است اینها از پیروزی دکتر روحانی ناراحت وعصبانی اند

افزودن نظر جدید