کولایی:تشکیل کابینه دوازدهم باید بر اساس انتظارات مردم باشد

نماینده مجلس ششم گفت:آقای روحانی در دوره دوم ریاست جمهوری خود با دست بازتری می تواند در جهت برآورده کردن انتظارات مردم ایران و سهیم شدن در منافع و منابع کشور رفتار کند

به گزارش امیدنامه به نقل از ایلنا، الهه کولایی با اشاره به رای مردم به حسن روحانی و پیام آن گفت: رای اکثریت مردم ایران به آقای روحانی رای «نه» به پوپولیسم و عوام‌گرایی بود.

او افزود: مردم ایران هشیارانه بر اساس تجربه‌های ارزشمند خود و دیگران و همچنین با توجه به تحولاتی که در ماه‌های اخیر در کشورهای جهان از جمله  انگلیس، امریکا و فرانسه اتفاق افتاده است با هوشیاری و درایت مثال‌زدنی راه خود را برای اصلاحات، در پای صندوق رای مورد تاکید قرار دادند.

کولایی با بیان اینکه مردم ایران با رای به روحانی حقوقدانی را دوباره برای تصدی سمت ریاست جمهوری برگزیدند که از حقوق فردی و جمعی آنها آگاهی دارد، اظهار داشت: روحانی به حقوق  افراد آگاهی و باور دارد و این آگاهی تنها به حوزه سیاست محدود نمی‌شود هر چند که یکی از مهمترین عرصه‌ها سیاست است اما در حوزه‌های اجتماعی،‌ فرهنگی و اقتصادی مطالبه رای دهندگان به روحانی پیشبرد برنامه تغییر است.

استاد دانشگاه تهران تاکید کرد: مردم به خوبی از دشواری‌های مسیر روحانی در دوره اول ریاست جمهوری به دنبال هشت سال عملکرد سوء و زیان بار دولت نهم و دهم آگاهی دارند و آن دوران را تجربه کردند و بر خلاف کم‌حافظه بودن آن‌ها، مردم به خوبی نشان دادند که این دوران را از یاد نبردند و نمی‌خواهند هزینه‌های گزاف آن را  دوباره بپردازند.

کولایی با اشاره به دور دوم ریاست جمهوری روحانی بیان کرد:  آقای روحانی در دوره دوم ریاست جمهوری خود با دست بازتری می‌تواند در جهت برآورده کردن انتظارات مردم ایران و سهیم شدن آنان در منافع و منابع کشور  رفتار کند و بیش و پیش از همه مبارزه با رانت‌خواری، فساد و تبعیض باید جلوه در شکل‌ گرفتن کابینه ایشان پیدا کند.

نماینده مجلس ششم گفت: همکاران رییس‌جمهور باید باور او را به نمایش بگذارند و چرخش نخبگان و به کار گرفتن جوانان و زنان و همکاری برای برآورده کردن انتظارات مردم صورت گیرد.

 کولایی اظهار داشت: مردم ایران هشیارانه تغییر را از طریق سیاست‌های آقای روحانی هدف قرار دادند که البته به خوبی می‌دانند روند تغییر به سرعت طی نمی‌شود و مردم صبورانه در انتظار آشکار شدن شواهد و علائم این حرکت رو به پیش خواهند بود.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید