کمال تبریزی در تلویزیون عذرخواهی کند/ پخش «سرزمین مادری» صلاح نیست

شهروند نوشت: در نامه عجیب شورای بازبینی به رئیس صداوسیما آمده است پخش «سرزمین مادری» صلاح نیست و کمال تبریزی در تلویزیون عذرخواهی کند.

در شرایطی که گفته می‌شد «سرزمین کهن» با نام جدید «سرزمین مادری» به‌ زودی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد، این مجموعه تلویزیونی نه‌ تنها همچنان نتوانسته مجددا روی آنتن برود که حتی شورای علمی بازبینی این سریال هم که قرار بود در برداشته‌شدن موانع پیش پای این سریال به یاری تلویزیون آید، در نامه‌ای به رئیس صداوسیما مخالفت رسمی خود را با پخش این سریال اعلام کرده است. همچنین گفته می‌شود در این نامه از مصاحبه‌های کمال تبریزی انتقاد و توصیه شده که او هرچه سریع‌تر در یکی از شبکه‌های تلویزیون عذرخواهی کند.

تابناک در این مورد نوشته که شورای بازبینی سریال «سرزمین مادری» در نامه‌اش خطاب به رئیس سازمان صداوسیما «مصاحبه‌های غیرکارشناسانه برخی از مدیران و همچنین کارگردان سریال مذکور» را دردسرساز نامیده و در ادامه تأکید ‌کرده که واجب است کارگردان «سرزمین مادری» هرچه زودتر مراتب عذرخواهی خود را نسبت به مسائل پیش‌آمده ابراز کند.

این نامه در ٩ بند نه ‌تنها پیشنهاد کرده که «به منظور ایجاد باور به حسن‌نیت و تفاهم و همدلی هر چه بیشتر» نام سریال به «شکوه ماندگار» تغییر کند، بلکه این نامه موارد شگفت‌انگیزی چون پیشنهاد دیالوگ و سکانس‌های جدید را نیز شامل است.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید