کدام اعضای شورای شهر در معرض ابتلا به کرونا هستند؟

برخی اعضای شورای شهر هفته پیش با شهردار منطقه ۱۳ که مشکوک به ویروس کروناست جلسه داشتند. محسن هاشمی بعد از این دیدار هم با برخی دیگر از اعضا ملاقات کرد و امروز گفت که به دلیل این اتفاقات از خانه بیرون نرفتم.

به گزارش امیدنامه،محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در گفتگو با فارس، درباره ملاقاتش با شهردار منطقه ۱۳ (که در حال حاضر در بیمارستان به دلیل مشکوک بودن به ویروس کرونا بستری است) اظهار داشت: سه‌شنبه هفته گذشته جلسه شورایاران در منطقه ۱۳ تشکیل شد و علاوه بر من مسجد جامعی، میلانی از اعضای شورای شهر و برخی از همکاران روابط عمومی در این جلسه حضور یافتند. (نکته دیگر این است که روز بعد از این ملاقات بنده با خانم نژاد بهرام و آقای فراهانی و نظری جلسه داشتم.)

وی افزود: رحمان‌زاده شهردار منطقه ۱۳ در جلسه ماسک بر صورت داشت و به من گفت: آنفلوآنزا دارم و به دلیل اینکه در روز ۲۲ بهمن گشت زده‌ام دچار بیماری شده‌ام.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: امروز از خانم خداکرمی که پزشک شورا هستند و عضو کمیته سلامت و محیط زیست بوده در مورد وضعیت جسمانی آقای رحمانی سوال کردم که ایشان به من گفتند از ۴ تست کرونا مجتبی رحمان‌زاده شهردار منطقه ۱۳ سه مورد آن مثبت بوده است.

وی بیان داشت: پس از اطلاع از این موضوع به هیأت رئیسه اعلام کردم که جلسه‌ای تشکیل دهند و در مورد برگزاری جلسات آتی شورا تصمیم بگیرند.

هاشمی بیان داشت: از آنجایی که هفته پیش من در کنار شهردار منطقه ۱۳ بودم امروز تصمیم گرفتم از منزل بیرون نیایم در حال حاضر علائمی از ابتلا به سرماخوردگی یا آنفلوآنزا ندارم.

وی گفت:‌امروز به ابراهیم امینی نایب رئیس شورا اعلام کردم که برای فردا اگر صحن تشکیل شد من حضور نمی‌یابم.

افزودن نظر جدید