پیگیری‌های دکتر عارف درباره استعلامات مراجع چهارگانه درباره انتخابات شوراها

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه صبح امروز شورای مرکزی این فراکسیون گفت که با پیگیری‌های محمدرضا عارف و نمایندگان مجلس در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها نگرانی‌ها درباره استعلام از مراجع چهارگانه مرتفع شده است.

 
به گزارش امیدنامه به نقل از ابسنا، بهرام پارسایی اظهار کرد: جلسه صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون امید در رابطه با انتخابات پیش رو خصوصا انتخابات شوراها این بود که در این جلسه نحوه بررسی صلاحیت کاندیداها مورد بحث قرار گرفت چرا که پیش از این گزارشاتی وجود داشت که باعث دغدغه مردم و کاندیدها شده بود. 

وی افزود: این موضوع از سوی آقای دکتر عارف رئیس فراکسیون و اعضای هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها یعنی بنده و آقایان میرزایی نکو و محمودی پیگیری شد و مذاکراتی صورت گرفت که نگرانی ها مرتفع شد. در واقع نگرانی این بود که استعلام ها صرفا در چارچوب ارائه اطلاعات نبوده در حالی که تصمیم گیری درباره صلاحیت های کاندیداها با هیات اجرایی و هیات مرکزی است. 

پارسایی در پایان گفت: ما از وزیر اطلاعات، وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات تشکر می کنیم که کمک کردند این موضوع در چارچوب قانونی خود قرار گیرد. 
 

افزودن نظر جدید