پیش‌بینی‌هایم قدم به قدم در حال وقوع است

آیت الله هاشمی رفسنجانی در دیدار مدیر مسئول ، دبیر و کارکنان سایت شخصی خود ضمن بیان خاطراتی از سال ۱۳۶۹ و توفیقات بدست آمده در ارتقاء چشمگیر اوضاع داخلی و سیاست خارجی کشور، ابرازامیدواری کرد :"انشاء الله سال ۱۳۹۲ برای کشور و مردم سال اعتدال و پیروزی باشد" .

به گزارش امید به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی ،رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار ضمن ابراز رضایت از روش اداره سایت شخصی خود که با رعایت قناعت کامل در بودجه و امکانات ، سبک مناسبی را در تبیین دیدگاههای ایشان را در مقاطع متفاوت نیم قرن گذشته بکار گرفته، ازتلاش مجدّانه و مستمر دست اندرکاران تشکر کرد .

 آیت الله هاشمی رفسنجانی طی سخنانی کوتاه در این دیدار با یادآوری اهمیت " اطلاع رسانی دقیق و روشنگرانه " در مقابل جریانهای خبر ساز و غبار آلود کننده تاریخ انقلاب ، خطاب به دست اندرکاران سایت شخصی خود ، گفت: توفیق روشی که شما در تبیین زوایای تاریخی نامه ۸۸ در مقابل حجم وسیعی از تخریبها بدست آورد ، نشان از آن دارد که در سخت ترین شرایط نیز می شود با روشنگری دقیق در مقابل غبار شانتاژها ایستاد .

وی در بیان چگونگی نگارش دو نامه تاریخی و تطبیقی سالهای ۵۹ و ۸۸ با وجود عدم مشابهت ها در نگاه اوّل ،گفت : مهم ترین انگیزه ام در نگارش این دو نامه، اطمینانم از میزان اعتماد امام و رهبری به خودم بود و امروز مشابه فحوای نامه سال ۵۹ شاهد آن هستیم که پیش بینی های نامه سال ۸۸ نیز قدم به قدم از سوی جریان انحرافی فعلی در حال وقوع است.

آیت الله هاشمی با ابراز خشنودی از فرصت بوجود آمده برای دسترسی به بخشی از تاریخ انقلاب در سایت شخصی خود برای عموم علاقه مندان ، افزود:رضایت از انجام کار شده، نباید به رضایت از سطح فعلی فعالیتها منجر شود و باید برای ارتقاء کار و ارائه خدمات بیشتر به مخاطبان گام های جدیدی برداشته شود .

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در ادامه از طی آخرین مراحل انتشار کتاب خاطرات سال ۶۹ خود خبر داد و خاطر نشان کرد : تورق خاطرات آن سالها بوضوح حاکی از آن است که چگونه در پیش گرفتن مشی اعتدال ، حجم وسیعی از امید به رفع مشکلات را در داخل کشور و موج بزرگی از ابراز تمایل دولتهای عربی ، کشورهای مشترک المنافع شوروی سابق ، روسیه جدید و همچنین کشورهای غربی را به گسترش و ارتقاء روابط با جمهوری اسلامی را رقم زد .

آیت الله هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه وضع امروز کشور به دلیل سوء مدیریتها ، اتلاف درآمدها و بی توجهی به تجارب گذشته ، بی شباهت به سالهای ابتدایی پس از پایان جنگ نیست ، ابراز امیدواری کرد:"انشاء الله سال ۱۳۹۲ برای کشور و مردم سال اعتدال و پیروزی باشد".

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در پاسخ به پیشنهاداتی پیرامون تسهیل دسترسی عمومی و بالاخص جوانان به آثار و دیدگاههای ایشان بالاخص اثر ماندگار " فرهنگ قرآن" در قالب چاپ کتب جیبی و ارزانقیمت ، تاکید کرد : این موضوع نیاز عصر ایجاز و سرعت گردش اطلاعات است که با توجه به مشکلات اقتصادی مردم و جوانان الزام مضاعفی می یابد که باید حتما در دستور کار آینده قرار بگیرد .

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید