پیشنهادی برای رئیس مجلس

سید ابوالفضل رضوی-رئیس مجلس جدید انتخاب شد. برای ایشان از خداوند منان اخلاص در عمل، گفتار و موفقیت خواستارم. از خالق بزرگ برای آقای قالیباف، سعه صدر و فراخی سینه در مواجهه با سختی‌ها، مشکلات و انتقادها را خواهانم و امیدوارم در پست جدید موفق باشند.

 می‌خواهم هدیه‌‌ای بدهم و آن انتقادی است از ایشان و سیاست‌های متخذه در شهرداری تهران و سایر دستگاه‌ها که با پیشنهاد شهردار تهران انجام و به آنها عمل می‌شد.‌ایشان در سمت شهردار تهران نهایت کم‌لطفی به روستاها و روستاییان تهران، شهرری و شمیرانات را کردند و زمین‌های آنان را در محدوده شهرداری تهران دانسته و از بعضی خدمات که باید به آنها ارائه می‌شد، با مصوبات شهری جلوگیری شد و آنان از داشتن بعضی امکانات به واسطه زیاده‌طلبی شهرداری تهران محروم شدند که متأسفانه روستاییان از این کم‌لطفی ضرر و زحمت بسیاری را تحمل کردند. بد نیست سخن حضرت امام خمینی(ره) را که فرمود اشکال بلکه تخطئه هدیه الهی است، حضور ایشان یادآوری کنم و امیدوارم این اشکال یا حتی تخطئه را با توجه به فرمایش حضرت ایشان، هدیه الهی بدانند. حال که توفیق به ایشان دست داده است و در سمت نماینده مردم شهرستان‌های تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس فعال شده‌اند، بد نیست بدانند روستاهای این شهرستان‌ها نیز جزء محدوده حوزه انتخابیه هستند و روستاییان هم از رأی‌دهندگان بوده‌اند. ایشان می‌توانند از جایگاه رئیس مجلس، هم برای جبران آن کم‌لطفی‌ها و هم برای ماندن خاطره شیرین بعد از دوره ریاستشان از مجلس نیز اقدامی ماندگار انجام دهند و در سال جهش تولید، برای تولید و اشتغال کشور به ذی‌حق‌ترین اقشار جامعه یعنی روستاییان و عشایر، خدماتی به شرح زیر ارائه کنند...

۱- تعیین محدوده هر روستا در کلیه زمین‌ها (مسکونی، آبی‌زار و دیم‌زار و چراگاه) حداکثر در شش ماه انجام شود.
۲- همه زمین‌ها و منازل روستاییان در حداکثر شش ماه دارای سند رسمی شود.
۳- زمین‌های مزروعی تصاحب‌شده روستاییان از سوی جهاد کشاورزی حداکثر در سه ماه به آنان عودت داده شود.
۴- از محل صندوق توسعه ملی، با اجازه مقام معظم رهبری، به روستاییان و عشایر یک میلیارد دلار، البته معادل ریالی آن، وام بدون کارمزد برای اشتغال جوانان پرداخت شود. دوره بازپرداخت آن نیز هفت‌ساله باشد.
۵- در جهت تسهیلگری انجام سریع امورات مردم، به‌ویژه روستاییان و عشایر، شرکت‌های مشاوره‌‌ای راه‌اندازی کنند.

افزودن نظر جدید