پیام تسلیت دکترعارف به سید محمد خاتمی

در پی درگذشت حاجیه خانم سیده فاطمه خاتمی،خواهربزرگوار حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی،دکتر محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیام ‌های جداگانه ای این ضایعه را به وی و همسر آیت‌الله روح الله‌ خاتمی(ره) تسلیت گفت.

متن این پیام ها به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون
برادر گرامی جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای سید محمد خاتمی
با سلام و احترام،
اندوه در گذشت خواهر گرامیتان، بانویی از سلسله جلیله سیادت و روحانیت موجب تاثر و تالم شد.
حاجیه خانم سیده فاطمه خاتمی مظهر ايمان ، ادب و پاكي و مادر  شهید والامقام حسن خلیلی پس از عمري بندگي خدا و خدمت به خلق، اينك جان به جان آفرين تسليم كرده است. اطمينان دارم كه لطف  پروردگار متعال همیشه تسلی بخش جنابعالی که  مخلصانه در راه امام و خدمت به انقلاب و مردم تلاش کرده اید، است .
ضمن تقدیم مراتب خالصانه تعزیت و تسلیت به خاندان مکرم و محترم خاتمی ،ضیایی و خلیلی اردکانی بویژه برادران بزرگوارتان آقایان علی و دکتر محمدرضا خاتمی  و مردم شریف و نجیب یز د و اردکان و همه ارادتمندان آن بانوی گرانقدر ، برای آن مرحومه مغفرت و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند منان  آرزومندم.
محمدرضا عارف

همچنین دکتر عارف در پیام جداگانه ای برای خانم سکینه ضیایی درگذشت فرزند وی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

سرکار حاجیه خانم سکینه ضیایی
عروج دخت فاضله و مومنه جنابعالی خانم سیده فاطمه خاتمی موجی از حزن و اندوه بر قلوب دوستداران جنابعالی و ایشان مستولی کرد.
اگرچه رحلت عزیزان، دردی جانسوز اما برای آنان که ایمانی راسخ و دلی امیدوار به الطاف حضرت حق دارند، آزمون بزرگی از بصیرت و دینداری است.
ضمن تقدیم ارادت خالصانه به محضر جنابعالی و خاندان گرانقدر خاتمی و خلیلی اردکانی، علو درجات آن مرحومه را از خداوند متعال خواستارم .
 

افزودن نظر جدید