پرویز پرستویی: چرا با روح آدم‌ها بازی می‌کنیم؟

پرویز پرستویی با حضور در برنامه «سی و پنج» به صحبت درباره دولت حسن روحانی پرداخت و گفت که همیشه هم نباید توپ را در زمین دولت انداخت.

به گزارش امیدنامه به نقل از خبرآنلاین، پرویز پرستویی که مهمان شب گذشته (شنبه 16 دی ماه) برنامه زنده «سی و پنج» با اجرای فریدون جیرانی بود درباره اعتراضات اخیر نیز سخن گفت.

پرستویی در بخشی از صحبت‌هایش گفت: «به روحانی نقد دارم اما می‌گویم توپ را نباید همیشه به زمین دولت بیندازیم مردم ایران نشان داده‌اند هر جا به آنها توجه نشان دادید و احترام گذاشتید به میدان آمده‌اند.»

او ادامه داد: «به خاطر اتفاقات این روزها دل من به درد می‌آید. باید ببینیم مردم به کجا رسیده‌اند که این اتفاقات افتاده است. فیلم «خانه کاغذی» به خاطر همین اتفاقات قربانی شد. اینها حال من را بد می‌کند.»

این بازیگر بیان داشت: «همیشه یاد گرفته‌ایم خودمان را سانسور کنیم. اما این تکیه کلام من است که می‌گویم همیشه توپ را توی زمین دولت نیندازیم.»

پرستویی در ادامه هم گفت: «هر چند این سوال را دارم که اصلا آقای روحانی خانه سینما و اهالی سینما را می‌شناسد؟»

این بازیگر تصریح کرد: «داریم تماشاچی را به سمت و سویی هدایت می‌کنیم که انگار قرار نیست دیگر فیلم جدی ببیند.»

او در بخش دیگری از صحبت هایش عنوان کرد: «من پرکارترین و پرپیشنهادترین هنرپیشه‌ام اما کار نمی‌کنم. مخاطب برای من مهم است. و نمی‌گویم مخاطب کیلویی چند و پولم را بگیرم و بروم؟»

پرستویی ادامه داد: «از کار در فیلم «خانه کاغذی» واقعا لذت بردم.  اما چرا باید به خاطر حسین پاکدل تیزرهای فیلم پخش نشود؟ آیا اگر نظام دیگری در این مملکت بیاید باید من را اعدام کنند؟ من نه آشوبگر هستم نه اغتشاشگر.»

پرستویی با انتقاد نسبت به عملکرد صدا و سیما گفت: «چرا آقایان صدا و سیما بعد از این همه سال ناصر ملک مطیعی را می‌آوریم و برنامه رفت روی آنتن و برنامه قطع شد؟ چرا با روح آدم‌ها بازی می‌کنیم؟ حرمت ملک‌‌مطیعی را شکستید. واقعا دست مریزاد می‌گویم به جمهوری اسلامی که ایرج قادری هم بازی کرد هم کارگردانی. سعید راد و آفرین عبیسی کار کردند.»

او همچنین بیان کرد: «جشنواره فیلم فجر دیگر برای من لطفی ندارد. این قدر جایزه‌ای که برای «بادیگارد» گرفتم برایم چرک شد که گفتم خدا کند دیگر جایزه‌ای نگذارند تا دیگر مسئله‌ای پیش نیاید؟»

افزودن نظر جدید