پخش جزوه ضد مذاکرات هسته ای در جمکران

انتشار یک جزوه چهار صفحه ای برضد مذاکرات هسته ای ایران با 1+5 منتسب به بسیج دانشجویی یکی از دانشگاه های تهران در جمکران موجب واکنش برخی از شرکت کنندگان شد.

به گزارش امید به نقل از ایرنا، هنگام توزیع این جزوه، یکی از زائران مسجد جمکران با صدای بلند خطاب به توزیع کنندگان گفت که شما برای جشن نیمیه شعبان به اینجا آمده اید یا دنبال منافع و باند و ...خود هستید؟

این زائر مسجد جمکران افزود: ما آمده ایم اینجا زیارت، اینجا هم دست از سر ما برنمی دارند؟ چرا می خواهید از احساسات مذهبی مردم سوء استفاده کنید؟

همزمان با اعتراض این زائر، تنی دیگر از زائران هم وارد مجادله با توزیع کنندگان این جزوه شدند. در این حال از بلندگویی در نزدیکی مسجد جمکران که به عنوان ایستگاه صلواتی بود، شعارهایی برضد مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای 1+5 مانند «چشم ما به جمکران است، نه لوزان» شنیده می شد. جمعیت حاضر اعتنایی به شعارها نشان نمی دادند و آهسته ذکر و زمزمه هایی می کردند که نشان از نارضایتی آنان به این صحنه ها داشت.

در جزوه توزیع شده پرسش هایی از قبیل آیا می دانید در تاسیسات هسته ای ما دوربین های 24 ساعته کار گذاشته شده و ...؟ آیا می دانید رفع تحریم ها منوط به تایید صلح آمیز بودن هسته ای ایران است و ...؟ مطرح شده بود.

افزودن نظر جدید