پاکدل: متاسفم که ارشاد زیر مجموعه تلویزیون شده/اجرای پاکدل به دلیل ممنوع الفعالیت بودن منتفی شد

حضور «حسین پاکدل» به‌عنوان مجری اختتامیه جشنواره فیلم فجر به‌دلیل «ممنوع‌الفعالیت بودن» او در تلویزیون منتفی شد.

به گزارش امید به نقل از ایسنا؛این هنرمند که چند دوره اجرای اختتامیه جشنواره فیلم فجر را برعهده داشته است‌، با تأیید این خبر، گفت: از 10 روز پیش برای اجرای اختتامیه جشنواره فیلم با من صحبت شد و من تمام برنامه‌هایم را تغییر دادم تا بتوانم در خدمت دوستان باشم؛ اما یک‌باره گفتند تلویزیون با شما مشکل دارد و به همین دلیل، موضوع منتفی شد.

او اظهار کرد: برای وزارت ارشاد متأسفم که زیرمجموعه‌ی تلویزیون شده است و در این شرایط، تلویزیون برای جشنواره فیلم فجر تعیین تکلیف می‌کند.

وی با اشاره به سخنان مدیران تلویزیون مبنی بر این‌که «هنرمند ممنوع‌الفعالیت نداریم» ادامه داد: تصورم این است که آقای ضرغامی به‌عنوان رییس سازمان صداوسیما یا معاونان او، از زیرمجموعه‌ی خود بی‌خبرند که می‌گویند «ممنوع‌الفعالیت نداریم» یا این‌که گزارش‌های درستی به آن‌ها داده نمی‌شود، چون هنرمندان زیادی در تلویزیون ممنوع‌الفعالیت هستند.

پاکدل افزود: من در «فهرست سیاه» تلویزیون هستم و سال‌هاست کارتم را گرفته‌اند و به هیچ عنوان در هیچ برنامه‌ای حق حضور ندارم. هربار دوستان از من کمک خواسته‌اند، تلویزیون اجازه‌ی همکاری نداده است. به همین دلیل، در بسیاری از مواقع ناچار شده‌ام با نام دیگری با دوستانم همکاری کنم و به آن‌ها مشاوره بدهم.

او بار دیگر تأکید کرد: حیرت می‌کنم که تلویزیون به خود اجازه می‌دهد برای وزارت ارشاد تعیین تکلیف کند و باز هم شگفت‌زده هستم که چگونه وزارت ارشاد به‌راحتی زیر بار می‌رود. اگر آن‌ها تصمیمی می‌گیرند، باید پای تصمیم خود بایستند.

پاکدل اظهار کرد: این موضوع، برای من مشکلی نیست و یک جشنواره‌ی بین‌المللی نمی‌تواند تحت‌الشعاع یک نفر قرار گیرد؛ اما هر جشنواره‌ای شأنیتی دارد که باید حفظ شود.

او همچنین اضافه کرد: چه ضرورتی دارد که دوستان بگویند هنرمند ممنوع‌الفعالیت یا ممنوع‌التصویر نداریم. در حالی که چنین چیزی واقعیت ندارد و گویا فقط یک پُز است.

حسین پاکدل هنرمند و یکی از مدیران پیشین تئاتر است که سال‌ها سابقه‌ی فعالیت در تلویزیون را داشته، این هنرمند چند سال پیش در تلویزیون ممنوع‌الکار شد.

پس از منتفی شدن حضور او به‌عنوان مجری در اختتامیه جشنواره فیلم فجر، شنیده شده است که محمدرضا شهیدی‌فر، دیگر مجری تلویزیون جایگزین پاکدل خواهد شد.

افزودن نظر جدید