پاسخ میردامادی به بروجردی:در هیچ جلسه‌ای که در آن بحث هسته‌ای مطرح شده باشد شرکت نداشتم

محسن ميردامادي رييس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس ششم، با ارسال نامه‌اي به اظهارات علاءالدين بروجردي رييس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجالس هشتم و نهم پاسخ داد.

پس از آنکه علاءالدين بروجردي در برنامه شناسنامه، روز جمعه 27 تير درباره دوران رياست ميردامادي بر کميسيون امنيت ملي مدعي شد که در آن زمان اخبار هسته‌اي مطرح‌شده در شورايعالي امنيت ملي، توسط ميردامادي به خارج منتقل مي‌شده. محسن ميردامادي  با ارسال نامه‌اي به «شرق» درباره موارد مطرح شده از سوي بروجردي توضيحاتي ارايه کرد که در زير مي‌خوانيد:« احتراما در مورخه 29/4/93 از قول آقاي بروجردي مطالبي در رابطه با اينجانب مطرح شده که ناصحيح مي‌باشد.

لذا جهت روشن‌شدن مطلب براي خوانندگان محترم آن روزنامه، لطفا توضيحات زير در روزنامه منتشر شود:
1- جلساتي که در دبيرخانه شورايعالي امنيت ملي تشکيل مي‌شد و من نيز به عنوان رييس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس وقت در آن شرکت مي‌کردم، پس از حمله آمريکا به افغانستان و موضوع آن نيز صرفا بحران افغانستان بود.
2- موضوع هسته‌اي ايران حدود يک‌سال بعد از اين جلسات و پس از تشديد حساسيت‌هاي بين‌المللي در دستور کار نهادهاي داخلي همچون مجلس شوراي اسلامي قرار گرفت.
3- من در هيچ جلسه‌اي در دبيرخانه شورايعالي امنيت ملي که در آن بحث هسته‌اي مطرح شده باشد شرکت نداشته‌ام.
4- اينکه من چگونه اخبار جلسات هسته‌اي را بيش از يک‌سال قبل از آن و از خلال بحث‌هاي افغانستان متوجه مي‌شده و در محافل سياسي مطرح مي‌کرده‌ام، معمايي است که آقاي بروجردي بايد حل کنند.

افزودن نظر جدید