پارسایی:اکثریت اعضای فراکسیون با طرح استیضاح وزیر راه مخالف هستند

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزییات نشست فراکسیون امید با وزیر راه از مخالفت اکثریت اعضای فراکسیون با استیضاح آخوندی خبر داد.

به گزارش امیدنامه به نقل از ایسنا،بهرام پارسایی از برگزاری نشست مجمع عمومی فراکسیون امید با حضور وزیر راه خبر داد و افزود: در جلسه امروز فراکسیون با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، کمیته مربوط به بررسی سانحه تصادف قطار مسافربری در سمنان گزارش خود را در این رابطه ارائه کرد و پس از آن آقای آخوندی نیز توضیحاتی در این باره به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: در ادامه جلسه تعدادی از نمایندگان به فراخور نگاه کارشناسی و تخصصی خود به بیان نکاتی در رابطه با موضوعات مختلف مسکن و شهرسازی پرداختند.

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه در جلسه صبح امروز اشاره‌ای به بحث استیضاح وزیر راه صورت گرفت، گفت: این مساله موضوع اصلی جلسه نبود. با توجه به اینکه مسائل مطرح شده در حوزه‌های مختلف تخصصی فراوان بود موضوع استیضاح چندان مورد بحث قرار نگرفت.

پارسایی با بیان اینکه اکثریت اعضای فراکسیون با طرح استیضاح وزیر راه مخالف بودند، اضافه کرد: برای اعلام نظر نهایی فراکسیون درباره استیضاح باید نظر تمامی اعضای فراکسیون را دریافت کنیم و پس از انجام نظرسنجی در این رابطه اظهارنظر خواهیم کرد که برون‌داد خرد جمعی فراکسیون چه بوده است.

افزودن نظر جدید