وزیر علوم:اوامر صادره احمدی‌نژاد اجرا می شود

بلاخره وزیر علوم مدت‌ها پس از رسانه‌ای‌شدن نامه محمود احمدی‌نژاد به او، در مورد آن سخن گفت. احمدی نژاد در این نامه دستور داده بود تا ریاست دانشگاه تهران و تربیت مدرس برکنار شوند.

وزیر علوم دولت دهم مدت‌ها پس از رسانه‌ای‌شدن نامه  جنجالی محمود احمدی‌نژاد برای برکناری روسای دو دانشگاه تهران و تربیت مدرس، بلاخره لب به سخن گشود.
به گزارش امید،کامران دانشجو در حاشیه دیدار با روسا و معاونان وزارت علوم به نامه‌ای اشاره کرد که به گفته‌ی وی اول بهمن‌ماه ۱۳۹۱ شخصا از رئیس جمهوری دریافت کرده بود. دانشجو در این دیدار اظهار داشت: در همان زمان توضیحات مورد نظر خود را به محمود احمدی‌نژاد داده و از آن پس هیچ دستور شفاهی یا کتبی دیگری از وی در این زمینه دریافت نکرده است. بدیهی است در چنین مواردی نظرات تبیین می‌شود اما تصمیم نهایی بر اساس رعایت موازین و سلسله مراتب با رئیس جمهور محترم است و اوامر صادره اجرا می‌گردد.
وی همچنین افزود: طبق اظهار مشاور ارشد ریاست جمهوری، رئیس جمهور محترم از رسانه‌ای‌شدن موضوع مكدر شده و به مسئولین ذیربط تذكر داده‌اند.
اواخر اسفند 1391بود که  نامه‌ی محمود احمدی‌نژاد به کامران دانشجو در خصوص برکناری دو رئیس دانشگاه منتشر شد. محمد احمدی نژاد در این نامه مدیریت دانشگاه‌های تهران و تربیت مدرس را "غیر سازنده" خوانده و خواستار برکناری فوری آنان "بدون هر گونه ملاحظه" شده بود.
دانشجو در دیدار روز یکشنبه تصمیم‌گیری نهایی در خصوص این دستور را منوط به دستور رئیس دولت دانست و تصریح کرد که "اوامر صادره اجرا می‌گردد".

افزودن نظر جدید