وزیر بهداشت: به دلیل کهولت سنی،نگرانی برای محصورین وجود دارد

قاضی زاده هاشمی ،وزیر بهداشت در بخشی از گفت وگو با سایت جماران به وضعیت محصورین و ماموریت خود برای مراقبت پزشکی از آنها اشاره کرد.

به گزارش امیدنامه ،وی در این مصاحبه در پاسخ به سوالی درباره درمان محصورین گفت:در مورد محصورین لازم است بگویم آنها امروز من را نشناخته‌اند. با آقای مهندس موسوی در سال‌های دور کار کرده‌ام. زمان نخست وزیری ایشان من در جهاد بودم و در برخی جلسات دولت و شورای اقتصاد شرکت می‌کردم. ایشان من را می شناخت و سال ها بیمار من بوده؛ آقای کروبی نیز همین طور. از من خواستند آنها را عمل کنم. خب انتظار داشتید بگویم عمل نمی‌کنم؟ شاید اگر کسی بود که به آینده سیاسی خودش فکر می‌کرد، بهانه و عذری می‌آورد.اصل قضیه این است که آنها خودشان خواستند من معاینه و درمان‌شان کنم و من هم با کمال میل این کار را انجام دادم.

گفته بودید که از طرف رئیس جمهور نیز مأموریت دارید؟

بله. هم آیت‌الله آملی لاریجانی این لطف را داشتند و هم آقای رئیس جمهور از من خواستند. اگر آیت‌الله آملی لاریجانی اجازه نمی دادند این امکان برای من پیدا نمی‌شد که آقایان را ببینم.

واقعیت این است که از نظر پزشکی، دارویی و پرستاری هر چیزی که خواستند برای آنها فراهم کردند و محدودیتی در انتخاب پزشک نبوده است. یعنی اگر من وزیر هم نبودم و آنها می‌خواستند که ویزیت‌شان کنم، مطمئن باشید این اتفاق می‌افتاد. اکنون نیز من دائما در جریان شرایط جسمی، روحی و روانی آنها هستم.

یعنی مرتب آنها را می بینید؟

هر زمانی که لازم بوده این امکان فراهم شده است.

چون الآن بحث کهولت سن این افراد مطرح است. از این بابت نگرانی وجود ندارد؟

هر کس کهولت سن داشته باشد هر لحظه ممکن است هر اتفاقی برایش رخ دهد. پس این نگرانی وجود دارد.

افزودن نظر جدید