وزارت اطلاعات "قصور احتمالی مأمورین در ماجرای درگیری دختران میرحسین" را بررسی می کند

درحالیکه طی 24 ساعت گذشته، موج انتشار اخبار و گزارش ها در مورد «درگیری دختران مهندس میرحسین موسوی و برخی ماموران امنیتی» ، منتشر شده ، بالاخره یک مقام وزارت اطلاعات توضیحاتی در این زمینه در اختیار خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) داده است.

به گزارش امید، ایرنا به نقل از یک مقام آگاه وزارت اطلاعات اعلام کرد که این وزارتخانه با درخواست خانم زهرا رهنورد مبنی بر اینکه ملاقات هفتگی ایشان با اعضای خانواده اش، به مناسبت عید سعید غدیر خم در منزل خودشان انجام شود، موافقت کرد.

این مقام آگاه افزود: متأسفانه پس از اتمام ملاقات، یکی از دختران ایشان دست به اقدامی خلاف ضابطه و مقررات زد و در واکنش به تذکر مأمور مربوطه، نسبت به توهین به وی و همچنین ضرب و شتم او با همکاری دو تن دیگر از منسوبین اقدام نمود.

وی گفت : هر چند که این موضوع با پا در میانی خانم زهرا رهنورد در همان مکان خاتمه یافت، لیکن متأسفانه شماری از رسانه های ضدانقلاب و بیگانه، متأثر از فضاسازی خلاف واقع عناصر بدخواه و برخی فرزندان خانم رهنورد، مطالب و مواضعی کذب و ناصواب را دستمایه ی خبری خود قرار داده و اصل ماجرا را وارونه منعکس کردند.

این منبع آگاه گفت :ضمناً وزارت اطلاعات وظیفه خود می داند که موضوع را کاملاً بررسی نموده و در صورتی که در حین انجام مأموریت از ناحیه ی مأمورین، قصور یا تقصیری صورت گرفته باشد، آن را مورد بررسی قرار می دهد.

دیدگاه‌ها

گزارش مقام امنیتی بعد از این اظهار وی سالبه به انتفاء موضوع نیست ؟

چنددرصدقصوراحمدی نژادروبررسی کردن تاحالا

افزودن نظر جدید