واکنش حسین کروبی به اظهارات شمخانی:این که پس از هفت سال گفته شود حصری وجود ندارد کار مناسب، اخلاقی و خوبی نیست

صبح امروز دبیر شورای امنیت ملی گفت:” محصوران هرکس را اراده کنند می‌توانند ببینند.‌ این آقایان در حصر نیستند.” شمخانی در حالی در مورد حصر اینچنین سخن گفته است که بسیاری از مقامات قضایی و امنیتی از سال ۸۹ تا کنون درباره حصر صحبت کرده‌ و آن را مصوبه شورای امنیت خوانده‌اند به طوریکه محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه گفته است:” مصوبه شورای عالی امنیت ملی درباره حصر قانونی و لازم‌الاجرا است و حصر کماکان به قوت خودباقی است.”

به گزارش امیدنامه به نقل از امتداد،در باره اظهارات امروز شمخانی دبیر شورای امنیت حسین کروبی پسر مهدی کروبی گفت: برای آقای روحانی متاسف هستم که دبیر شورای امنیت ایشان این چنین در مورد حصر توضیح می‌دهد. آقای شمخانی در این اظهارات منکر حصر شده است. این سخن ایشان هم به استناد ملاقات یکی از اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با آقای کروبی است.

وی افزود: برای آقای شمخانی  نیز متاسف هستم که به جای آنکه بگوید در این ۵ سال برای رفع حصر چه کاری کرده صورت مساله را پاک می کند.  بهتر است ایشان توضیح دهد که در این ۵ سال شورای امنیت چه اقدام مثبتی برای رفع حصر انجام داده است.

حسین کروبی تاکید کرد: در ارتباط با ملاقات آقای دوستی با آقای کروبی نیز، نیروهای امنیتی فرد ملاقات کننده را انتخاب کردند که پیش حاج اقا برود و همچنین در مورد اشخاص دیگر نیز به همین ترتیب است و خود آقای کروبی نگفته‌اند چه کسی به ملاقاتشان برود. این که پس از هفت سال گفته شود حصری وجود ندارد کار مناسب، اخلاقی و خوبی نیست خصوصا آنکه سخنگوی قوه قضاییه نیز بارها در مورد حصر صحبت کرده است.

افزودن نظر جدید