واکنش‌ها به درگیری رییس بنیاد مستضعفان با مجری تلویزیون+ فیلم

ویدئوی درگیری لفظی رییس بنیاد مستضعفان با مجری تلویزیون واکنش هایی را در پی داشت.

دانلود

عباس عبدی در کانال تلگرامی خود نوشت:

خیلی‌ها به اقای فتاح ایراد گرفتند که این چه نحو پاسخ دادن و انتظار نابجا داشتن از خبرنگار است؟ به نظر من حق با اقای فتاح بود. چون او بر حسب سابقه و انتظار قبلی که از صدا و سیما داشت؛ به یک "رسانه" نرفته بود که وارد گفتگو شود و مجبور به پاسخگویی باشد. او بر اساس روال همیشگی رفته بود به استودیویِ بوق، تا تبلیغ کند و تمجید و توجیه شود مثل همه مسئولین دیگر. هزینه‌های این را هم معمولا پیشتر دولا پهنا حساب و پرداخت کرده‌اند.

  در این میان خبرنگار بر خلاف عادت و انتظار رفتار، و پاروخطی نموده و یک پرسش غیرتبلیغی را طرح کرده است. طبیعی است که فتاح هم ناراحت شده چون چنین قراری نداشته‌اند.

اشتباه فتاح این است که باید با خنده می‌گفت: ای شیطون! از کی تا حالا این بوق تبدیل به رسانه شده؟ حالا که نوبت ما شد پرسشگر شدید؟ چرا از دوستان شورای نگهبان سوال‌های مشابه نمی‌کنید؟ باید می‌گفت این سوال نشانه تبعیض است و پاسخ نمی‌دهد.

البته مدیران گلخانه‌ای تا این حد حاضر جواب نیستند لذا با یک پاسخ نسنجیده، خودشان را هم خراب می‌کنند.

حسین دهباشی، مورخ و مستندساز نیز در حساب توییتری خود نوشت:

آن اوایل مدیران خجالت می‌کشیدند که سمت‌شان ذکر شود و به تواضع و سادگی خود را "مسئول" (کسی که در برابر سئوالات و مشکلات وظیفه دارد پاسخگو باشد) می‌نامیدند. کجا را کج رفتیم که اکنون اخلاق خدایگانی یافته و به خبرنگاری که ازقضا هم‌جناح خودشان است چنین آمرانه و بی‌ادبانه تحکم می‌کنند؟

افزودن نظر جدید