نوشاندن وایتکس به کودکان ۲ساله برای درمان اوتیسم

یک انجمن مذهبی مخفی که در کالیفرنیا مستقر است، به پدران و مادران درمانده توصیه می‌کند تا کودکان خردسال مبتلا به اوتیسم را با خوراندن محلول‌هایی درمان کنند که از همان ترکیبات شوینده‌ها و جرم‌زداهای صنعتی ساخته شده‌اند.

به گزارش  امیدنامه به نقل از خبؤآنلاین، خبرآنلاین، پلیس انگلیس با پرونده‌های عجیبی روبه‌رو شده است که در آن، انجمنی مخفی از طریق شبکه اجتماعی فیس‌بوک، پدران و مادران درمانده را توصیه می‌کند تا با خوراندن شوینده‌های صنعتی به کودکان مبتلا به اوتیسم، آن‌ها را درمان کنند. برخی از این کودکان تنها ۲سال از عمرشان می‌گذرد.

این انجمن مخفی، شوینده‌های صنعتی مانند CD (کلرید دی‌اکسید) و محلول ناشناخته‌ای به نام MMS (محلول معدنی معجزه‌گر) را تبلیغ می‌کند. روش آن‌ها بر اساس آموزه‌های یکی از فرقه‌های مذهبی پنهان‌کار در ایالات‌متحده است که کلیسای «Genesis II» نام دارد و «جیم هامبل» که سابقا در کلیسای ساینتولوژی عضویت داشت، آن را بنیان گذاشته است.

سال ۲۰۱۶ (۱۳۹۵)، خبرنگاران دو شبکه ABC و «Eyewitness News» (اخبار شاهدعینی) توانستند وجود شبکه‌ای را در جنوب کالیفرنیا کشف کنند که محلول «MMS» را به عنوان درمانی برای بیماری‌های سرطان، پارکینسون و اوتیسم در کودکان معرفی می‌کرد. جالب اینجاست که این انجمن مخفی، روش‌های درمانی خود را با عنوان «آیین مذهبی بی‌خطر» تبلیغ می‌کند.

به گفته مبلغان این گروه، اوتیسم حاصل انگل‌ها و عوامل بیماری‌زاست و با استفاده از «کلراید دی‌اکسید» می‌توان این عوامل را نابود کرد. محلول MMS حاوی دو ماده شیمیایی «سدیم کلرایت و اسید هیدروکلریک» است که توصیه می‌شود برای اثربخشی بهتر همراه با آب‌میوه خورده شود.

این در حالی است که ترکیب سدیم کلرایت و اسید هیدروکلریک در شرایط اسیدی می‌تواند به تولید «کلرین دی‌اکسید» منجر شود، سفیدکننده قوی و بالقوه مرگ‌باری که معمولا برای جرم‌زدایی به کار می‌رود. سازمان استاندارد غذایی انگلیس اعلام کرده است که مصرف MMS با عوارضی مانند تهوع، اسهال و استفراغ، افت فشارخون، آسیب به دستگاه گوارش و ایست تنفسی همراه است.

پزشکان تمام این استدلال‌ها و روش‌ها را رد می‌کنند. اوتیسم، نوعی بیماری عصبی است که در نخستین مراحل شکل‌گیری جنین و در رحم مادر رخ می‌دهد. متأسفانه هنوز نه درمانی برای اوتیسم کشف شده است و نه می‌توان روند آن را معکوس کرد.

افزودن نظر جدید