نوبخت: کسانی که می گویند «لیست انگلیسی»، به شورای نگهبان اهانت می‌کنند

سخنگوی دولت در واکنش به برخی اظهار نظرها درباره لیست انگلیسی تاکید کرد: قطعا لیست انگلیسی نداریم.

 

به گزارش امیدنامه به نقل از انتخاب، محمدباقر نوبخت در نشست خبری هفتگی با اصحاب رسانه درباره نظرش در مورد لیستی که در انتخابات به لیست انگلیسی مشهور شده اظهار کرد: قطعا چیزی به نام لیست انگلیسی نداریم و اگر کسی بخواهد بگوید چنین لیستی داریم در واقع به شورای نگهبان اهانت می‌کند و می‌خواهد بگوید که افرادی چه شورای نگهبان آن‌ها را تائید کرده این گونه هستند، در حالیکه همه از احتیاط و دقت شورای نگهبان صحبت می‌کنند و قطعا چنین حرف‌هایی نادرست است.

وی ادامه داد: اینکه یک رسانه خارجی یک حرفی زده باشد و یکی از میهمانان آن‌ها در آنجا چیزی گفته باشد ملاک نیست. ما اجازه دخالت از هیچ مرجع خارجی نسبت به موضوعات داخلی خود به ویژه انتخابات نمی‌دهیم. اینکه عده‌ای از این فرصت استفاده کنند و چنین مطلب قبیحی بگویند یک نکته غیر اخلاقی است اما مردم ما فهیم‌تر از این مسائل هستند.

وی اضافه کرد: اینکه در انتخابات تابلویی باشد و در آن خوب‌ها و بد‌ها بنویسیم درست نیست. همه این عزیزان فرزندان ملت هستند چه اصولگرا باشند چه اصلاح طلب و چه اعتدالگرا. منتهی با یکدیگر اختلاف سلیقه دارند ولی هیچ کس نباید در تقوا و پایبندی آن‌ها کوچک‌ترین تردیدی داشته باشد. از مجرای دقیق شورای نگهبان گذشته‌اند، همه این اسامی که روی دیوار‌ها می‌بینیم از نگاه تیزبین شورای نگهبان گذشته‌اند. 

 

افزودن نظر جدید