نماینده تمام اصلاح‌طلبان عارف است

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره) گفت:اصلاحات در این دوره از انتخابات یک کاندیدا دارد، نماینده تمام اصلاح‌طلبان عارف است.

به گزارش امید به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام سید هادی خامنه‌ای  در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی عارف در شهرستان چناران اظهار کرد: با امکانات اندک می‌توان آثار بزرگی به دست آورد، امکانات به تنهایی کار ساز نیست و اقبال مردم به اندیشه‌ها و افکار جریان است، حامیان کاندیداها باید در سطح جامعه از مقبولیت اجتماعی برخوردار باشند.

وی افزود: اصلاح‌طلبان واقعی برای خدمت‌رسانی و کمک به حل نارسایی‌های اقتصادی، اجتماعی و منطقی کردن اقتصاد پا به میدان گذاشتند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به شخصیت محمدرضا عارف گفت: عارف بدون اغراق و غلو در مقایسه با هفت کاندیدای محترم دیگر مجموع امتیازات بیشتری را دارد و اشراف کاملی برای به دست گرفتن مدیریت کلان کشور را دارا است.

وی گفت: بعد از گذشت بیش از 30 سال از انقلاب جایز نیست مدیریت کلان به دست افرادی بیافتد که دارای کم‌ترین تجربه مدیریت در سطوح کلان نظام هستند.

خامنه‌ای اادامه داد: عارف محصول تجارب بیش از 30 ساله انقلاب اسلامی است فردی با منش اخلاقی که هم‌اکنون کشور به تجربه و اخلاق نیازمند است.

وی خاطرنشان کرد: اخلاق و تقوا را باید دوباره به جامعه برگردانیم و این مهم تنها با شعار و حرف مهیا نمی‌شود.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره) با بیان اینکه وضعیت اقتصادی و اجتماعی کنونی کشور در شان ملت نیست؛ افزود: نامزدی برای ریاست جمهوری در این شرایط نوعی جهاد است، قبول این همه مشکلات نشانه دلسوزی است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی موفقیت را تنها در کسب نتیجه در انتخابات مستتر ندانست و اظهار کرد: تا این لحظه ما پیروز انتخابات هستیم چراکه توانسته‌ایم گفتمان اصلاح طلبی دلسوزانه و تخصصی را در صدا و سیمایی مطرح کنیم که سال‌ها است بر روی این گفتمان بسته بود.

خامنه‌ای در پاسخ به سئوالی که آیا اصلاح طلبان به اجماع بر روی یک کاندیدا می‌رسند؛ گفت: اصلاحات در این دوره از انتخابات یک کاندیدا دارد، نماینده تمام اصلاح‌طلبان عارف است، خود حسن روحانی نیز بارها گفته که اصلاح‌طلب نیست و مستقل به میدان آمده است.

وی با اشاره به این نکته که در جبهه اصلاح طلبان هیچ فرد و یا گروهی مجبور به کاری نیست افزود: اصلاح‌طلبان نباید فعالیت خود را منوط به اظهار نظر خاتمی کنند، شورای جبهه هماهنگی اصلاح‌طلبان کشور حامی عارف هستند.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره) گفت: چنانچه شرایط انتخابات طبیعی پیش برود اصلاح‌طلبان به شرط مشارکت آراء خاموشی؛ برتری بر اصولگرایان دارند.

وی با اظهار رضایت از برنامه‌های صدا و سیما در راستای معرفی نامزدهای انتخابات نیز گفت: این وضعیت سبب شده هزینه‌های تبلیغاتی بسیار کاهش یابد اما نباید از دیالوگ‌های مدنی در سطح جامعه غافل ماند.

دیدگاه‌ها

از بزرگان اصلاح طلب انتظار می رود در این برهه حساس کشور با درایت و دوراندیشی بیشتری با مسائل برخورد کنند و به مسائل نگاه تنگ نظرانه نداشته باشد کشور با جناب عارف به همان چیزی می رسد که با جناب روحانی و با آقای روحانی به همان چیزی که با آقای عارف خواهش می کنم در این مقطع رفتار پخته تری داشته باشند و در آخر ضرب المثلی داریم که می گوید آدم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود امیدوارم حضرات مسئولانه رفتار کنند نه کودکانه

افزودن نظر جدید