نظر میرحسین موسوی درباره دولت روحانی

دختر مهندس میرحسین موسوی از دسترسی پدر و مادرش به تلويزيون ايران خبر داده و گفته است که آنها «کوچک‌ترين تحولات را خيلی دقيق بررسی می‌کنند».

به گزارش امید به نقل از انتخاب، وی طی گفت و گویی، بار دیگر به ماجرای پیش آمده در عیدغدیر اشاره کرده است که بخشی از اظهارات وی در پی می آید:

* اینها تلوزیون ایران رو دارند محتویاتش هرچه باشه پدرم با اون آمارو اطلاعات بازخونی میکنه و به قول خودش خبرها رو میشنون تا تحلیلش رو با هم داشته باشن.

* کوچکترین تحولات رو خیلی دقیق بررسی میکنند و حتی با ضریب عدد و جزئیات تاثیراتش رو می‌گویند مثلا این طرح های اقتصادی دولت جدید رو خب ایشان با رقم یکبار به ما گفت که تا چه حد مثلا دولت داره صرفه جویی میکنه و فشار متحمل میشود برای اینکه از روی دوش مردم بار مالی کمی برداشته شه و مثلا می‌گفت من‌هم بودم در اون زمینه خاص همین طور رفتار میکردم یا اگر احیانا نقدی به برخی تصمیمات بانکی دارد و موارد دیگر حتی در حد جزییات، تا تحولات بین المللی و… نظر و تحلیل دارند. 

* انقدر روزنامه برای پدرم مهمه که یکبار خواب دیده که یک درخت روزنامه درحیاط روییده.

* مثلا روزهای نقاهت پدر مصادف بود با جلسات رای اعتماد به کابینه، پدر به صورت مفصل در این زمینه صبحت کرد و یا در روز تحلیف.  اتفاقا پدر صحبت های خوب و امید بخشی دارند و درباره تحول و تغییر صورت گرفته خیلی امیدوار است. حتی فعالیت های جزئی که اتفاق افتاده را مد نظر دارد و با نگاه روشن و مثبتی تحلیل می‌کند.

* دیدگاههای ایشان هم درباره دولت مشخص است. پدر مشفق و خیرخواه این دولت هست و اون رو برآمده از رای مردم می دونه. مادرم هم همینطور. مادرم می گوید ... خواست مردم پیش رفته است.
* غیر از پیگیری اخبار از تلویزیون و … آنها الان امکان دسترسی به وسایل نقاشی دارند که اتفاقا نقاشیهای مشترک فوق العاده ای با هم کار کردند. کتاب میخوانند، عبادت میکنن و خودشان می‌گویند ما تمام لحظاتمون رو پر کردیم. 

افزودن نظر جدید