ناطق نوری: وقتی دولت حرف می زند دل آدم به تاپ و توپ نمی افتد

رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری با اشاره به مسئله بی آبی در کشور گفت: من به نقاطی سفر کرده ام که در اثر بی آبی خشک شده اند اما این مشکل در اصفهان مضاعف است.

به گزارش امید به نقل از مهر، علی اکبر ناطق نوری در جلسه شورای اداری استان اصفهان که دقایقی پیش به پایان رسید، بیان داشت: در خصوص زاینده رود مسائل و گزارشاتی را شنیده ام و امیدوارم که این گزارشات موثر باشد و من نیز این شرایط را منتقل خواهم کرد و امید است مشکلات حل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص وضعیت جسمی مقام معظم رهبری بیان داشت: من دو روز پیش حضور ایشان بودم و حال ایشان بسیار خوب است و این خوب بودن تظاهر هم نمی باشد چنانچه ایشان با آغوش باز با همه دیدار می کنند و مسئله هم یک چیز سطحی است.

ناطق نوری در بخش دیگری از سخنان خود به امنیت در منطقه نیز اشاره کرد و بیان داشت: انقلاب اسلامی وقتی پیروز شد یک موج بر علیه آن در کشورهای استکباری ایجاد شد و استکبار به ترس افتاد و یک تصمیم غلط گرفت.

رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری ادامه داد: آنها دیدند رهبر این حرکت موضع ضد استکباری داشته و از تشیع  هم می باشد لذا به فکر افتادند تا یک جایگزین برای ایران پیدا کنند که آن طالبان بود و آنها طالبان را راه انداختند.

وی بیان داشت در آن زمان وقتی ما به کشوری چون عربستان می رفتیم سنی ها حتی مباحث سیاسی را هم حرام می دانستند اما یک مرتبه طالبان را راه انداختند و از آنها حمایت کردند و در واقع آنها با این حرکت خواستند ما را از انحصار در بیاورند اما پس از مدتی از طالبان القاعده بیرون آمد.

داعش از دل طالبان بیرون آمد
ناطق نوری تصریح کرد: عموما گروه ها همین گونه هستند که از یک گروه، گروهی تندروتر بیرون می آید و در نهایت از دل همین گروه بود که النصرت و اکنون داعش خارج شده است.

رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری تصیرح کرد: تحلیل غلط آمریکایی ها این چیری بود که اکنون راه افتاده است و  آنها فکر نمی کردند این گروه ترمز ندارد و هیچ یک از خود آمریکاییان را نیز اکنون قبول ندارد.

ناطق نوری در ادامه سخنان خود تصریح کرد اما با وجود این ما اکنون در ایران در کمال آرامش به سر می بریم که باید گفت این مسئله نخست مرهون فداکاری مردم در جنگ هشت ساله است که در آن زمان همه دنیا با یک انقلاب نوپا به مقابله برخواسته بودند و عامل دوم نیز به رهبری و مدیری با کفایت در انقلاب بر می گردد.

رهبری یک تنه برای سوریه ایستادند
وی در ادامه سخنان خود به مسائل اخیر سوره نیز اشاره کرد و بیان داشت: مقام معظم رهبری یک تنه برای سوریه ایستادند و بسیاری به کرات سخن گفتند و اعتقاد داشتند ما وارد مسئله سوریه نشویم اما مقام معظم رهبری مسرانه ایستادند.

ناطق نوری گفت: سوریه خط مقدم ماست و آنها در خط مقدم ما جنگ می کنند تا دشمن به ایران نرسد.

رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری ادامه داد: صهیونیست ها در فکر خود ابتدا به فکر نیل تا فراط بودند تا پس از آن همه جهان را بگیرند. آنها می گویند باید یک حکومت جهانی تشکیل شود تا زمینه را برای ظهور مسیح فراهم کنیم.

ناطق نوری بیان داشت: لذا سوریه خط مقدم و پل ارتباطی ما با لبنان و فلسطین است.

وی همچنین به مدیریت انتخابات عراق نیز اشاره داشت و گفت: اگر رهبری مقام معظم رهبری نبود آنجا هم احتمال درگیری وجود داشت.

وقتی دولت حرف می زند دل آدم به تاپ و توپ نمی افتد
رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید بیان داشت: دولت جدید نعمت است و خداوند لطف کرد و اکنون دولت جدید در  کشور یک آرامش ایجاد کرده است.

ناطق نوری با اشاره به سابقه آشنایی اش با حجت الاسلام روحانی،  بیان داشت: اکنون وقتی دولت حرف می زند آدم دلش به تاپ و توپ نمی افتد و می داند یک رئیس جمهور عاقل و متدین است که سخن می گوید.

رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری اظهار داشت: مشکلات آن اندازه زیاد است و بودجه نیز کم که باید مدیریت شود

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید