نارضایتی از عملکرد علی ربیعی در وزارت کار

سایت انتخاب از رسانه های نزدیک به دولت نوشت:در طی صد روز نخست عملکرد دولت اعتدال، وزیر خارجه و وزیر نفت بعنوان موفق ترین وزرا و وزیر رفاه و کار وتعاون بعنوان وزیری که بیشترین نارضایتی ها از عملکرد وی وجود داشته است ، محسوب می گردند.

 با بررسی 100 روزه عملکرد وزرای دولت اعتدال، ظریف و زنگنه موفقترین اعضای دولت بوده، بیشترین نارضایتی ها از عملکرد علی ربیعی وزیر رفاه، تعاون وکار وجود داشته است.

یک منبع آگاه در این باره گفت: در طی صد روز نخست عملکرد دولت اعتدال، وزیر خارجه و وزیر نفت بعنوان موفق ترین وزرا و وزیر رفاه و کار وتعاون بعنوان وزیری که بیشترین نارضایتی ها از عملکرد وی وجود داشته است ، محسوب می گردند.

وی توضیح داد: بنابر بررسی های انجام شده محمد جواد ظریف وزیر خارجه در 100 روز نخست دولت با انجام مذاکرات موفق در نیویورک و ژنو پرکارترین وزیر دولت بوده است که نخستین ثمره تلاشهای خود را با توافقنامه ژنو با گروه 5+1 برای مردم به همراه آورد.

بیژن زنگنه وزیر نفت نیز با افزایش 25 درصدی تولید نفت و انتصابات شایسته در بدنه وزارت نفت که منجر به ارتقا کارامدی و رضایتمندی بدنه صنعت نفت کشور شده است یکی از موفقترین وزرای محسوب می شود.

وی در مورد سایر نتایج بررسی ها گفت: البته اشاره به نقاط قوت بدون در نظر گرفتن نقاط ضعف با مشی اعتدال و شیوه مورد نظر رییس جمهور سازگار نیست از این رو در بررسی به عمل آمده کاستی های دولت نیز در نظر گرفته شده است ودر میان وزرا ، وزیر محترم رفاه ، کار و تعاون از برخی نظرها موفقیت کمتری نسبت به سایرین داشته ونارضایتی بیشتری از وی وجود داشته است.

این منبع در مورد علل نارضایتی ها گفت: موارد متعددی در این بررسی وجود داشته است که تنها بخش کوچی از آن قابل اشاره است . بطور نمونه انتصاب فردی از عوامل جریان انحرافی بدون سابقه و تخصص به سمت مدیرعاملی شرکتی با درامد یکمیلیارد دلاری در سال، یا ابقای مدیران مساله دار و برخی عملکردها که نارضایتی بدنه نیروهای حامی دولت را برانگیخته است.

این منبع در پایان گفت: دولت امیدوار است که بتواند همانطور که رییس جمهور در دعای نطق تنفیذ بیان کردند ، مسئولیت خود را به انجام برساند ونسبت به منتقدین سعه صدر و پذیرندگی داشته باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاه‌ها

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook

افزودن نظر جدید