میدل ایست آی: چه کسی فکر می کرد احمدی نژاد هوادار «توپاک» باشد!

میدل ایست آی نوشت:

روز دوشنبه محمود احمدی نژاد، رییس جمهور سابق ایران نشان داد که بیشتر از روال معمول از موسیقی رپ سر در می آورد. او بخشی از کلام آهنگ توپاک، خواننده رپ آمریکایی را در سلسله توییت های غافلگیرکننده ای مورد استفاده قرار داد. توییت او به سالگرد تاسیس حزب بلک پنزر آمریکا اشاره داشت که در سال ۱۹۶۶ کار خود را آغاز کرد. یکی از اهداف اصلی این حزب کمک به تغذیه کودکان سیاهپوست بود که حمایت درخوری از دولت آمریکا دریافت نمی کردند.

در ادامه این مطلب آمده است: احمدی نژاد در توییت خود از بخشی از آهنگ "تحولات" توپاک شکور با مطلع "اکنون زمان جنگ متقابل است..." استفاده کرد. این آهنگ به درگیری های باندهای مواد مخدر و درگیری سیاهپوستان با نژادپرستی بدرفتاری پلیس اشاره دارد. کاربران شبکه های اجتماعی از آشنایی احمدی نژاد با موزیک هیپ هاپ غافلگیر شدند.

 اما چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟ چرا احمدی نژاد از کلام یک خواننده رپ استفاده می کند؟ مردم با طرح این توییت ها  می پرسند چه شده که احمدی نژاد از توییتر برای بیان مواضعش استفاده میکند، شبکه اجتماعی که در دوره ریاست جمهوری او در ایران فیلتر شد. کاربران در توییتر از او می پرسند که آیا سایر ایرانیان نیز به تویبتر دسترسی دارند؟

از زمان ورود به توییتر او در سلسله توییت هایی به انتقاد از ترامپ پرداخته و صهیونیست ها را عامل چشم بستن به مسائل اصلی در آمریکا دانسته است. او در توییتی می گوید: آقای ترامپ، صهیونیست همواره برای آمریکا دردسر درست می کنند تا مردم آمریکا از مسائل اصلی غافل شوند." علاوه بر هیپ هاپ، او به سایر موضوعات مطرح در رسانه های آمریکایی در سال ۲۰۱۸ نیز پرداخته است. وقتی ترامپ بازیکن بیسبال را به خاطر اعتراض به رفتار خشونت آمیز پلیس، وطن پرست ندانست، احمدی نژاد تصمیم گرفت وارد دعوا شود و اظهارنظر کند.

او در توییتر نوشت: "فصل جدید ان اف ال آغاز می شود و متاسفانه کاپرنیک بازهم در ان اف ال روستر حضور ندارد. اگرچه او بهترین کوارتربک لیگ است."

در دعوای ترامپ با بازیکن بسکتبال بعد از توهین بازیکن بسکتبال لس آنجلس لیکرز، لبرون جیمز به ترامپ و پاسخ ترامپ مبنی بر اینکه مایکل جردن را به او  ترجیح می دهد، او تصمیم به مداخله گرفت و توییت کرد: "آقای ترامپ به نطر من یک رییس جمهور باید همه را دوست بدارد و میان دیگران تمایز قائل نشود. من کینگ جیمز، مایکل جردن، رئوف محمود و همه را دوست دارم و برایشان آرزوی موفقیت می کنم."

کامنت های ورزشی احمدی نژاد به اینجا ختم نمی شود. پس از نارضایتی مسئولان مسابقات تنیس اوپن فرانسه از لباس سرنا ویلیامز، او توییت کرد که این مسابقات باید مقررات پوشش تنیس بازان را تغییر دهد: "چرا تورنمنت اوپن به سرنا ویلیامز توهین می کند؟ متاسفانه انسان های زیادی در جهان از جمله کشور من، معنای واقعی آزادی را درک نکرده اند."

افزودن نظر جدید