مهناز افشار: با بسیاری از تصمیمات پدرشوهرم مخالفم!

مهناز افشار، ستاره ی سینما و عروس محمدعلی رامین، معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد دولت احمدی نژاد، نسبت به حرف و حدیث‌هایی که گاهی درباره ی ازدواج و میزان مهریه ی او در برخی رسانه‌ها و حتی از سوی برخی سینماگران مطرح می‌شد، در پستی اینستاگرامی واکنش نشان داد.

به گزارش امید به نقل از کافه سینما، مهناز افشار در این باره نوشت:

سلام روزتون بخیر
عبور کردن از مسائلی که بازدارنده در زندگی و اهداف است درسی بود که از بزرگترها یاد گرفتم.

عزیزان میدانم بعضی از شما سئوال و پرسشهایی بابت حواشی که صحت نداشته از من دارید . پس برای شما میگویم . و این بزرگواری و متانت شما را محترم میشمارم که دیگر وقت گرانبها و ارزشمند خودتان را صرف حواشی و دغدغه هایی که باعث میشود از زندگی و اهدافتان دور شوید ، نکنید.

من مهناز افشار با آنچه بوده و خواهم بود با عشق بدون هیچگونه شرط و شروط کذب و ١٠ شاخه گل نرگس توسط آقای محمد خاتمی عزیز به عقد همسرم درآمدم و افتخار میکنم مردی در کنار من است که برای در کنار من بودن ایستادگی کرد و انتخاب کرد و محافظ من شد . وشد پدر دخترم و شریک شادی و غمهایم .

همسر من اقای یاسین رامین پسر اقای محمدعلی رامین معاون مطبوعات در دوران احمدی نژاد. که بسیاری از دوستان مطبوعاتی من و خود من با باور و تصمیمات اقای محمدعلی رامین مخالف بوده و هستیم. ممنون از تک تک شما و متانت و صبوری که کردید .

پی نوشت: به احترام شما و زندگیم دیگر سئوالی در این زمینه پاسخ نخواهم داد. وقتمان را صرف کارهایی بکنیم که نتیجه ی بهتری داشته باشد و آرامش بیاورد نه حرص و خشم و حتی درد. ممنونم

بیشتر: پایگاه خبری انصاف: مهناز افشار: با بسیاری از تصمیمات پدرشوهرم مخالفم! 

افزودن نظر جدید