منتجب‌نیا:نشانه‌هایی برای حل شدن مشکل حصر کروبی وجود دارد

قائم مقام حزب اعتماد ملی تشکیل هر نوع جلسه رسمی یا کنگره این حزب را موکول به رفع حصر از دبیرکل این حزب دانست.

به گزارش امید به نقل از ایلنا،رسول منتجب‌نیا در خصوص برخی اخبار مبنی بر احتمال تشکیل جلسات حزب به طور رسمی اظهار داشت: اخبار را باید از منابع موثق شنید و نقل کرد. متاسفانه برخی رسانه‌ها بر اساس گمانه زنی‌ها و یا شواهد و قرائن خود خبری را می‌سازند و پخش می‌کنند و‌‌ همان خبر منتشر می‌شود و منبع برای سایر رسانه‌ها قرار می‌گیرند. در حالیکه ممکن است آن خبر از اساس کذب یا نادرست باشد.

وی افزود: درباره حزب بنده به عنوان قائم مقام دبیرکل مصاحبه کرده‌ام. به هر حال مسئول‌ترین فرد در حزب اعتماد ملی بعد از دبیرکل بنده هستم. وقتی من صحبت کرده‌ام قاعدتا باید صحبت من مورد استناد رسانه‌ها باشد.

منتجب نیا تصریح کرد: بار‌ها گفته ام که ما در حزب اعتماد ملی برای فعالیت از نظر وزارت کشور  و کمیسیون ماده ۱۰ احزاب و همچنین نظام جمهوری اسلامی مشکلی نداریم. اما به لحاظ اینکه دبیرکل ما در حصر است و دولت و مسئولان دیگر در صدد رفع مشکل هستند  و بعد از حل این مشکل فعالیت حزبی خود را اعم از برگزاری جلسات یا تشکیل کنگره را  خواهیم داشت.

وی ادامه داد: البته این به آن معنا نیست الان فعالیت نداشته باشیم. ما فعالیت غیر رسمی و غیر رسانه‌ای داریم و در جلسات اگر نامه‌ای برای انتشار باشد خود آن را به رسانه‌ها می‌دهیم. مثلا در دهه فجر دفتر حزب تهران جشنی برگزار کرد و من در آن ضمن سخنرانی‌هایی مواضع حزب را برای دوستان تشریح کردم. اما اینکه کنگره و جلسه‌ای داشته باشیم در زمره حرف‌های غیرمستند است.

قائم مقام حزب اعتماد ملی در ادامه افزود: این تصمیمی است که در مجموع گرفته شده است. ما به دفا‌تر استان‌ها گفته‌ایم که اعضا را جمع کنند و جلسات غیر رسمی داشته باشند، اما فعالیت ما منوط به رفع حصر است.

وی معتقد است که نشانه‌هایی برای حل شدن این مشکل وجود دارد.
 

افزودن نظر جدید