مناظره تلویزیونی یک موافق و مخالف دولت؛خرازی: آقای شریعتمداری! تا حالا یک گام در دفاع از کشور برداشته اید؟ / شریعتمداری: اولین منتقد احمدی نژاد بودیم

دبیرکل حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه روحانی هیچ خط قرمزی جز قانون نمی شناسد، گفت: تا جایی که اطلاع دارم روحانی و جهانگیری اهتمام دارند با فساد برخورد جدی کنند و اگر رئیس دولتی با فساد برخورد کرد باید از او حمایت کرد.

به گزارش امیدنامه به نقل از انتخاب، صادق خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان در مناظره با حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان که از شبکه اول سیما پخش شد، اظهار کرد: همان رئیس دولتی که شما حامی‌اش بودید در دوره شهرداری بدترین کارها را کرد. رئیس دولت قبلی گفت مدیران من خط قرمز من هستند. آقای روحانی گفت من هیچ خط قرمزی جز قانون نمی‌شناسم و با افراد برخورد شد.

وی افزود: حقوقهای کلان در دولت قبل هم بود و اطلاع هم داشتید. 700 میلیارد دلار از پول مردم به غارت رفت، کجا رفت؟ رسیدگی کنید این پولها در اختیار چه کسی بود؟ بابک زنجانی چگونه بوجود آمد؟ در دوره تحریم عده‌ای بسیط الید شدند و فساد بوجود آمد. شما تا روزهای آخر از آقای احمدی‌نژاد دفاع کردید که در دولت ایشان بی‌انضباطی مالی بوجود آمد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در دولت قبل سازمان برنامه را منحل کردند هر کاری می‌خواهند بکنند؟.

خرازی در انتقاد به سخنان شریعتمداری گفت: من خیلی متاسفم برای آقای شریعتمداری که آثار و خدمات دولت‌های دیگر را نادیده می‌گیرند و از دولتی دفاع می‌کنند که آثار زیانبارش را می‌بینیم.

وی تصریح کرد: دولت کنونی وارث یک فساد بود که تاکنون نتوانسته جمعش کند. همین روزنامه کیهان را ببینید چه حیثیتی از دولت نبرده است؟ در دولت قبل خزانه داشتیم اما خارج از خزانه خرج می‌کردند. طهماسب مظاهری را گفتند پولی بدهد و نداد و عزلش کردند. پول‌هایی که آقایان خرج می‌کردند، به جای حمایت از تولید، از چین واردات می‌کردند.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان افزود:آقای شریعتمداری از روزی که مسئول روزنامه کیهان شدید یک گام در جهت دفاع از کشور برنداشتید. فردا قاطبه کارآفرینان و چهره‌های فرهنگی درباره شما داوری کنند ببینید چه کارنامه‌ای خواهید داشت؟ شما همینطور اهانت می‌کنید. دوستان ما زندان بودند و شما آزادانه حرفتان را می‌زنید.

خرازی خاطر نشان کرد: تا جایی که اطلاع دارم روحانی و جهانگیری اهتمام دارند با فساد برخورد جدی کنند و اگر رئیس دولتی با فساد برخورد کرد باید از او حمایت کرد.

حسین شریعتمداری در پاسخ به سخنان خرازی گفت که او نخستین کسی بوده از احمدی نژاد انتقاد کرده است.

افزودن نظر جدید