محمد هاشمی:

مطالب روزنامه آرمان درباره دکتر عارف مورد تایید آیت الله هاشمی نیست/آیت الله هاشمی همواره روابط خوبی با دکتر عارف داشته است

رییس دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:مطالب تخریبی روزنامه آرمان درباره دکتر عارف مورد تایید آیت الله هاشمی نبوده و نیست چرا که آیت الله هاشمی همواره بر وحدت نیروهای سیاسی کشور تاکید داشته اند.

به گزارش امیدنامه به نقل از روزنو،محمد هاشمی با اشاره به اصرار یک روزنامه برای انتصابش به آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: روزنامه آرمان هیچ ارتباطی با آیت الله هاشمی و خانواده ایشان ندارد و مطالب این روزنامه هم مورد تایید ما نیست.
وی افزود: این روزنامه هم مثل سایر رسانه ها شاید طرفدار آیت الله هاشمی باشد اما اینکه بگویند روزنامه خانواده هاشمی می باشد صحت ندارد.
رییس دفتر آیت الله هاشمی با اشاره به خط و نشان اخیر این روزنامه برای دکتر عارف تاکید کرد: مطالب تخریبی این روزنامه درباره دکتر عارف مورد تایید آیت الله هاشمی نبوده و نیست چرا که آیت الله هاشمی همواره بر وحدت نیروهای سیاسی کشور تاکید داشته اند.
وی افزود: آیت الله هاشمی همواره روابط خوبی با دکتر عارف داشته است وتاکید داشته اند که دكتر عارف شخصيت متعهد و با اخلاقي است.

افزودن نظر جدید