مرخصی رحیمی از زندان؟وکیل: تکذیب می‌کنم، پیگیر مرخصی هستم

در حالیکه برخی سایتهای خبری از مرخضی محمدرضا رحیمی خبر دادند وکیل او می گوید معاون اول احمدی نژاد به مرخضی نیامده است.البته وکیل رحیمی تاکید دارد پیگیر مرخصی موکلش است.

به گزارش امید به نقل از آنا،محمدرضا نادری درباره اخباری که از مرخصی هفت روزه محمدرضا رحیمی، معاون اول دولت دهم حکایت دارند، اظهار کرد: محمدرضا رحیمی هنوز به مرخصی نیامده است و من این موضوع را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: بنده در حال پیگیری مرخصی رحیمی هستم؛ چون موکلم هنوز به مرخصی نیامده است.

وکیل مدافع رحیمی با بیان اینکه «من هنوز با رحیمی ملاقاتی نداشته‌ام»، ادامه داد: بنده تقاضای ملاقات را به زندان تحویل داده‌ام؛ ولی هنوز جوابی به من در این زمینه داده نشده است.

محمدرضا رحیمی، معاون اول احمدی نژاد در دولت دهم، 26 بهمن ماه سال جاری، به جرم اخذ رشوه و تحصیل مال از طریق نامشروع، راهی زندان اوین شد.

حکم محمدرضا رحیمی، تحمل پنج سال حبس است و 13 روز پیش، سرپرست اجرای احکام دادسرای کارکنان دولت، دستور اجرای این حکم را از طریق نیروی انتظامی صادر کرد.

پیش از این سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا در مورد احتمال مرخصی معاون اول رئیس جمهوری پیشین گفته بود: ضوابطی که در مورد مرخصی زندانیان در آیین‌نامه سازمان زندان‌ها مطرح است، شامل حال همه زندانیان می‌شود و به طور حتم شامل حال آقای رحیمی نیز می‌شود.

به گزارش آنا، طبق این ضوابط که در زندان اوین رعایت می‌شود، اولین مرخصی به هر زندانی، بعد از طی یک ششم میزان حبس اعطا می‌شود. 

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید