مخالفت رحیم صفوی با سئوالات "تند" مجری صداوسیما

سرلشگر یحیی رحیم صفوی، فرمانده سابق سپاه پاسداران و دستیار عالی رهبرمعظم انقلاب در امور نظامی در بخشی از یادداشت هایش، به حواشی قبل از شروع یک برنامه تلویزیونی اشاره کرده است که نشاندهنده تفکر حاکم بر برنامه های سیاسی صداوسیما است.

به گزارش امید به نقل از پارسینه،رحیم صفوی می نویسد: ساعت 18:30 به شبکه 2 سیما رفتم تا در برنامه زنده تلویزیونی نگاه 2 حضور پیدا کنم. قبل از برنامه با مجری و تهیه کننده برنامه صحبت کردم.

برخی از سوالات مجری به نظرم تند بود و پاسخ های تندی می طلبید . گفتم نباید فضای جامعه را به سمت جنگ و تهدید پیش ببریم مردم ما به اندازه کافی مشکل دارند. ما با حضور در این برنامه ها قصد داریم به مردم اطمینان خاطر بدهیم . گفتم انسان های نابخرد کشور را به سمت جنگ و انسان های خردمند کشور را به سمت پیشرفت و امنیت می برند . ما در ادبیات نظامی مسائل جنگی را به سه بخش راهبردی، عملیاتی و تاکتیکی تقسیم می کنند. بنده در این برنامه به عنوان دستیار و مشاور عالی حضرت آقا در سطح راهبردی صحبت خواهم کرد. مسائل عملیاتی در حیطه فرماندهان نیروهاست و مسائل تاکتیکی هم باید توسط فرماندهان لشکرها و قرارگاهها توضیح داده شود.

افزودن نظر جدید