محمدرضا عارف در دیدار با کوروش ابراهیمی جانباز ۷۰ درصد:اگر روزی یاد شهیدان، جانبازان، رزمندگان و آزادگان در جامعه‌مان ضعیف شد باید نگران باشیم

رئیس فراکسیون امید با اشاره به نقش تاثیر گذار جانبازان و ایثارگران در تسهیل رفت و آمد ایرانیان به کربلا ،تاکید کرد: پیوند عمیقی میان امام حسین(ع) و دفاع مقدس و جانبازان ، شهیدان و ایثارگران ما بوده و هست و اگر روزی یاد شهیدان، جانبازان، رزمندگان و آزادگان در جامعه‌مان ضعیف شد باید نگران باشیم.

به گزارش امیدنامه ،دکتر محمدرضا عارف در دیدار با جانباز ۷۰ درصد کوروش ابراهیمی ،ایثارگران  و جانبازان را نماد عزت، سربلندی، مقاومت، آزادگی، شرف و بزرگی ملت ایران و انقلاب اسلامی دانست و گفت: در آستانه اربعین این بزرگوار هستیم و خود شما و خانواده‌های عزیز جانبازان و ایثارگران می‌دانید تاثیر عاشورا تا چه اندازه بر اراده، حرکت و تصمیم رزمندگان و ایثارگران و شهدای ما نقش داشت و این عزیزان تا چه اندازه به اباعبدالله و عاشورا عشق داشتند و چه پیوند عمیقی میان امام حسین(ع) و دفاع مقدس و جانبازان ، شهیدان و ایثارگران ما بوده و هست.
وی به نقش تاثیر گذار جانبازان و ایثارگران در تسهیل رفت و آمد ایرانیان به  کربلا  اشاره کرد و گفت: باید همواره در جامعه ما ذکر و یاد شهیدان و جانبازان و ایثارگران زنده باشد. اگر روزی یاد شهیدان، جانبازان، رزمندگان و آزادگان در جامعه‌مان ضعیف شد باید نگران باشیم چرا که علت توانمندی انقلاب در کاری است که شهیدان کردند و اوج عظمت انقلاب ما در دفاع مقدس آشکار شد. البته نباید بگذاریم از این سرمایه عظیم مورد سوء استفاده جریانی قرار بگیرد .
در این دیدار که فریده اولاد قباد و محسن علیجانی دیگر نمایندگان عضو فراکسیون امید نیز حضور  داشتند،کوروش ابراهیمی،جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس با ابراز خرسندی از  این دیدار خطاب به محمدرضا عارف گفت: نقش و تاثیر‌گذاری جنابعالی در مسئولیت های که بر عهده  داشته اید چه در دولت و چه در مجلس در یادها مانده و خواهد ماند و شخصا از روش و منشی که در پیش گرفته اید استقبال می کنم و انتظارم این است دیگر مدیران نیز  همین روش و منش اخلاقی را الگو قرار دهند.
گفتنی است کوروش ابراهیمی در سال ۱۳۶۶ در عملیات کربلای ۱۰ مجروح و به جانبازی نائل گشت.

 

افزودن نظر جدید