محمدرضا عارف: بیاییم برای ایران/مردم با حضور در انتخابات عرصه را برای منحرفین از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی سخت نمایند

محمدرضا عارف، رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، در یادداشتی در روزنامه اعتماد با عنوان «بیاییم برای ایران»، نوشت:

«انتخابات عرصه مهم حضور مدنی مردم در صحنه است و انشالله با این حضور افقی به آینده بهتر علیرغم مشکلات موجود برای  کشورگشوده خواهد شود.

شرایط حساس منطقه‌ای و جهانی به گونه‌ای است که غلبه بر آن، نیازمند وحدت وانسجام و عزم ملی برای تنش‌زدایی و جلب اعتماد بین‌المللی است. صلح و توسعه در خاورمیانه بدون حضور ایران مقتدر ،مستقل آزاد و پیشرفته میسر نمی‌شود. ایران پهناور و مقتدر دروازه صلح و ثبات خاورمیانه و پل ارتباطی شرق، غرب، شمال و جنوب است و می‌تواند تهدیدها را به فرصت‌ها تبدیل کند و در بین کشورهای جهان در جایگاه ممتاز و در خور ملت متمدن ایران قرار گیرد از این رو حضور و مشارکت بانشاط و چشم گیر مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می تواند پشتوانه خوبی برای نقش آفرینی موثر ایران در عرصه های بین الملل باشد.اگرچه در این دوره از انتخابات برخی چهره های برجسته و خدوم که می توانستند باعث شور و نشاط بیشتر انتخابات به جهت حضور سلایق مختلف شوند امکان حضور پیدا نکردند اما بهرحال مشارکت بالای مردم در انتخابات مطمئنا نتیجه آن به خواست و آرمانهای مردم نزدیک تر خواهد بود.تشکیلی مجلسی کارآمد،پرتوان و در تراز قانون اساسی جز با حضور در پای صندوق های رای و انتخاب زنان و مردان شایسته ای که حضورشان در مجلس باعث آرامش و همدلی در جامعه شود میسر نیست.

به همین دلیل از مردم شریف و صبور کشورمان می خواهم تا با شناخت موقعیت حساس بین المللی جمهوری اسلامی ایران و برای حفظ مصالح و منافع ملی و برای ایران ، با حضور خود عرصه را برای منحرفین از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی سخت نمایند.به امید ایرانی آباد و پیشرفته وتشکیل مجلسی که به آرمانهای ملت ایران نزدیک تر باشد.»

افزودن نظر جدید