محمدرضا عارف:فراکسیون امید درباره ریاست لاریجانی با دیگر فراکسیون‌ها تعاملی نداشته است/نباید دست مذاکره کنندگان را بست

رئیس فراکسیون امید خبر تعامل این فراکسیون با غراکسیون مستقلین بر ریاست علی لاریجانی بر مجلس را تکذیب کرد.

به گزارش امیدنامه به نقل از ایلنا،دکتر محمدرضا عارف در حاشیه جلسه صحن علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آیا فراکسیون امید براساس صحبت اخیر سخنگوی فراکسیون مستقلین با این فراکسیون بر سر ریاست علی لاریجانی تعامل داشته یا خیر، گفت: فراکسیون امید هیچ تعاملی با فراکسیون‌های دیگر نداشته و به هیچ مذاکره و جمع‌بندی با فراکسیون‌های دیگر نرسیده است.

وی  گفت: من تعامل با مستقلین را تکذیب می‌کنم.

رئیس فراکسیون امید درباره صحبت‌های وزیر امور خارجه آمریکا نیز گفت: به اندازه کافی به صحبت‌های وزیر خارجه آمریکا واکنش نشان داده شده است و آقای ظریف در این خصوص موضع خوبی گرفت و رئیس مجلس هم پاسخ وی را  به خوبی داده است و بیش از این نیز در شأن ما نیست که وقتی یک  اراجیفی توسط یک آدم ابله گفته می‌شود بخواهیم پاسخ بدهیم.

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: در هر صورت باید رضایت جمهوری اسلامی ایران در خصوص برجام جلب شود تا برجام ادامه پیدا کند، چراکه ما با توجه به منافع ملی در این خصوص تصمیم  بگیریم. در هر صورت باید ضمانت های اروپایی ها به نحوی باشد که منافع جمهوری اسلامی حفظ شود.

وی ادامه داد: من به هیچ عنوان قصد ندارم طوری صحبت کنم که دست مذاکره‌کنندگان کشور را ببندم، باید موضوع را به نحوی هدایت کنیم که اطمینان حاصل شود منافع ایران در برجام حفظ می‌شود و باید نظام جمهوری اسلامی، مردم و مجلس به این نتیجه برسند.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان گفت : سیاست‌های اقتصاد مقاومتی روشن  و واضح است و اگر مبنای حرکت اقتصاد کشور باشد، تحریم‌های دشمنان تاثیری در اقتصاد ایران ندارد و ان‌شاالله با حضور مردم  و پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اقتصاد کشور در جهت حفظ منافع نظام به جلو حرکت خواهد کرد و دیگر نیازی به غرب نیست.

افزودن نظر جدید