محدودیت‌های تردد همچنان ادامه دارد

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اکنون شهرستان کرج در وضعیت نارنجی قرار دارد و سایر شهرستان‌ها در وضعیت زرد هستند و همچنان محدودیت‌ها ادامه دارد.
 

به گزارش امیدنامه به نقل از ایسنا،عزیزاله شهبازی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که روز شنبه۱۳ دی ماه به ریاست رئیس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: بر اساس گزارش سخنگوی ستاد ملی، کشور در راستای مدیریت بیماری کرونا موفق عمل کرده و مسئولان در بخش‌های مختلف نسبت به اعمال مصوبات و پیگیری و نظارت به شکل جدی در میدان هستند.

 وی ادامه داد: همراهی کم نظیر بسیج در جهت اجرای طرح شهید سلیمانی و حضور فعال کادر بهداشت و درمان در راستای مدیریت هوشمند محدودیت‌های مصوب ستا ملی قابل تقدیر است.

شهبازی گفت: از استان البرز طی سه جلسه متوالی در گزارش سخنگوی ستاد ملی به عنوان استانی موفق در جهت پیشگیری از شیوع کرونا یاد می شود.

وی افزود: همکاری بی شائبه و همراهی مردم به ویژه کسبه و همچنین اقدامات منسجم اعضای ستاد و اقدامات کم نظیر بسیج و سپاه پاسداران با پشتیبانی های نماینده محترم ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و دستگاه قضا و ائمه جمعه و جماعات سراسر استان منجر به کنترل بیماری کرونا در البرز شد.

استاندار البرز اضافه کرد: تعامل بسیار خوبی با دستگاه‌های موثر در جهت کاهش روند شیوع کرونا در استان وجود دارد.

وی گفت: این همراهی‌ها سبب شد که علی‌رغم شرایط موجود که البرز معبر ۱۴ استان کشور است و تبادلات جمعیتی گسترده‌ای به صورت روزانه با پایتخت دارد، برای مقابله با کرونا توفیق یابد.

شهبازی افزود: اکنون شهرستان کرج در وضعیت نارنجی قرار دارد و سایر شهرستان‌ها در وضعیت زرد هستند و همچنان محدودیت‌ها ادامه دارد تا بتوانیم این روند را به خوبی طی کنیم.

وی گفت: در خصوص تهیه واکسن نیز البرز وارد عمل شده و به عنوان استانی پیشرو، اقدامات بزرگی در حال شکلگیری است که به زودی برای بازدید از این امر و عرض خداقوت حضور خواهیم یافت.

استاندار البرز افزود: برای اینکه این روند تداوم داشته باشد باید از عادی انگاری پرهیز شود چراکه هر گونه غفلت و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک منجر به یک موج شیوع خواهد شد.

وی گفت: از مردم شریف البرز و کسبه درخواست می شود همچنان همراه باشند تا بتوانیم در مقابله با کرونا فائق آییم.

 

افزودن نظر جدید