متن و حاشیه تشییع پیکر هادی نوروزی در بابل+تصاویر

پای صحبت هر کدام شان که بنشینی کلی خاطره شیرین از افتخار روستایشان دارند اما شاید جالب ترین خاطره مربوط به حضور هادی نوروزی بعد از دوران معروفیت اش در روستایش باشد.

به گزارش امید به نقل از ورزش سه، جایی که بچه محل هایش می گویند او برای اینکه ما غصه ماشین و شرایط جدید هم بازی دوران کودکی شان را نخوریم در زمان حضورش در محله، ماشینش را از خانه بیرون نمی آورد و مثل دوران کودکی پا به پای آنها و پیاده در کپورچال دورزنی میکرد.

بی آلایشی کاپیتان پرسپولیسی ها برای بچه محل هایش یک دنیا ارزش داشت.

طلوع صبح؛ آغاز ضجه در کپورچال

طلوع آفتاب برای کپورچالی ها یعنی وداع پایانی با هادی نوروزی، چیزی که کسی دوست ندارد باورش کند.

همزمان با طلوع آفتاب محلی های کپورچال و روستاهای اطراف به سمت منزل پدری هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس حرکت کردند تا به جمع دوستان و اقوامی که از شب گذشته در کنار حجله او در حال عزاداری بودند اضافه شوند.

مادر هادی نوروزی و همسرش ضجه زنان در میان جمعیت حاضر به شیون و گریه مشغولند.

میثم بائو اولین چهره سرشناس حجله

همشهری هادی نوروزی اولین نفری بود که خود را امروز به منزل پدری هادی نوروزی رساند تا در مراسم تشییع حاضر شود.

هافبک سابق پرسپولیس و استقلال جزو اولین نفراتی بود که در کپورچال حاضر شد و در مراسم تشییع حاضر شد.

هانی نوروزی و خوشامد به عزاداران

پسر هادی نوروزی با حضور در میان جمع عزاداران جو خاصی به وجود آورد.

هانی نوروزی، پسر هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس با حضور در میان عزاداران حاضر در جلوی حجله تدارک دیده برای این بازیکن جو ویژه و خاصی به وجود آورد به طوری که هیچ کدام از حاضران نتوانستند جلوی جاری شدن اشک های خود را بگیرند. او از سوی مادر خود مامور خوشامدگویی به عزاداران شد.

ازدحام مقابل سردخانه بابل

خانواده هادی نوروزی و جمع کثیری از مردم مقابل سردخانه بابل منتظر تحویل پیکر هادی نوروزی هستند .

کاروانی که صبح از زادگاه کاپیتان پرسپولیس راه افتاده بود ، به بابل رسیده . در حال حاضر ازدحام عجیبی در شهر برپاست و همه در انتظار آغاز مراسم اند.

انتقال پیکر نوروزی به غسالخانه بابل

پیکر هادی نوروزی از سردخانه به غسال خانه منتقل شد. در حال حاضر وضعیت إحساسی عجیبی بر مردم حاکم است و ازدحام شدید مقابل غسالخانه وضعیتی خاص را ایجاد کرده است . لحظاتی پیش میثم بائو و یکی دو عضو خانواده نوروزی به میان جمعیت رفتند تا آنها را متقاعد به ترک این محل کنند .محسن بنگر مدافع پرسپولیس و امیر حسین صادقی مدافع صبا خود را به جمع سوگواران رساندند.

بنگر و امیر حسین صادقی رسیدند

محسن بنگر مدافع پرسپولیس و امیر حسین صادقی مدافع صبا خود را به جمع سوگواران رساندند. بازیکنان و کادر فنی دو تیم پرسپولیس و صبا با تمام نفرات در مراسم تشییع حاضر خواهند بود .پیکر کاپیتان پرسپولیس از حوالی منطقه ای به نام پل موزیرج به سمت ورزشگاه هفتم تیر تشییع خواهد شد .

تشییع کاپیتان پرسپولیس از موزیرج تا هفتم تیر

پیکر کاپیتان پرسپولیس از حوالی منطقه ای به نام پل موزیرج به سمت ورزشگاه هفتم تیر تشییع خواهد شد. با توجه به ترافیک شدید در مبادی ورودی شهر، اتوبوس حامل بازیکنان پرسپولیس هنوز به بابل نرسیده است .

گزارش لحظه‌ به‌ لحظه تشییع هادی‌ نوروزی/ازدحام جمعیت/حضور چهره‌های ورزشی در مراسم

همچنین از بین بازیکنان مشهور فوتبال چهره هایی مثل جواد کاظمیان ، ابراهیم شکوری و سهراب بختیاری زاده نیز بین مردم حضور دارند .

انتقال پیکر هادی نوروزی برای تشییع

آمبولانس غسالخانه آرامگاه بابل به سختی پیکر هادی نوروزی را از میان جمعیت به بیرون منتقل کرد.  محسن مسلمان آخرین بازیکنی بود که برای دیدار آخر با نوروزی در غسالخانه حاضر شد و پس از آن پیکر کاپیتان پرسپولیس به شهر برده شد . ازدحام جمعیت مقابل آرامگاه اجازه ورود آمبولانس در نظر گرفته شده را نداد و یک آمبولانس دیگر که در آرامگاه حضور داشت با چسبیدن به در غسالخانه پیکر نوروزی را در خود جای داد و به داخل شهر رفت .

ازدحام جمعیت در ورزشگاه هفتم تیر بابل

هزاران فوتبالدوست در ورزشگاه هفتم تیربابل به نوحه خوانی مشغولند تا با ورود پیکر هادی نوروزی مراسم تشییع انجام شود. ورزشگاه هفتم تیر بابل محلی است که هادی نوروزی قبلا در آن فوتبال بازی کرده و به همین سبب برای مراسم تشییع وی انتخاب شده است. در حال حاضر هزاران شهروند بابلی ورزشگاه را پر کرده اند و در انتظار ورود پیکر هادی نوروزی هستند. ازدحام جمعیتی به قدری است که خانواده نوروزی فعلا بیرون از ورزشگاه پشت جمعیت مانده و راهی به داخل ندارند.
همچنین قرار بر این شده اتوبوس حامل بازیکنان پرسپولیس به کپورچال زادگاه هادی نوروزی برود و در آنجا به انتظار مراسم خاکسپاری باشد. شهر بابل در حال حاضر ازدحامی را تجربه می‌کند که قبلا تجربه نکرده است.

علی کریمی هم به بابل رسید

علی کریمی کاپیتان سابق پرسپولیس نیز خود را به بابل رسانده و دقایقی پیش در جمع تشییع کنندگان حاضر شد. در شرایطی که اتوبوس حامل بازیکنان پرسپولیس هنوز به شهر بابل نرسیده و فاصله نسبتا زیادی با شهر دارد، علی کریمی جدا از جمع خود را به بابل رسانده تا در مراسم تشییع حاضر باشد. علی کریمی از بازیکنانی بود که دیروز هم در ورزشگاه آزادی در مراسم خداحافظی با هادی نوروزی حضور داشت.

بسیاری از بازیکنان شاغل در فوتبال ایران برای حضور در این مراسم خود را به بابل می‌ رسانند.

همسر هادی نوروزی: هادی ماندگار شد

همسر هادی نوروزی که با خودروی میثم بائو به سمت ورزشگاه هفتم تیر می‌ رود در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد همسرش در نهایت در دل مردم ماندگار شده است. وی که در 2 ر وز گذشته فشار و اندوه شدیدی را تحمل کرده است، در حال حاضر قصد ورود به ورزشگاه هفتم تیر بابل را دارد. او خطاب به خبرنگاران گفت: هادی همانطور که دوست داشت، ماندگار شد. این عشق مردم باعث تسلی خاطر ماست.

ازدحام بی‌مهار جمعیت در ورزشگاه هفتم تیر

مردمی که روی سکوهای ورزشگاه هفتم تیر را اشغال کرده بودند، در نهایت به زمین چمن آمده و این ازدحام مانع از تشییع جنازه هادی نوروزی در این ورزشگاه شده است.

در حال حاضر فضای کلی بسیار احساسی است و این مساله بی نظمی شدیدی را در برگزاری مراسم تشییع جنازه هادی نوروزی کرده است. لحظاتی پیش حاضرین در ورزشگاه هفتم تیر با شنیدن خبر ورود پیکر نوروزی به داخل ورزشگاه سکوها را ترک کردند و به داخل زمین آمدند و این مساله باعث اخلال در برگزاری مراسم تشییع جنازه شده است.

در حال حاضر همه در انتظار اخبار بعدی اند تا ببینند در نهایت مراسم تشییع در داخل ورزشگاه برگزار می‌ شود یا نه.

دایی، عابدزاده و استیلی به بابل رسیدند

بازیکنان پرسپولیسی سابق برای مراسم هادی نوروزی به بابل رسیدند.

احمدرضا عابدزاده ، حمید استیلی و پایان رافت که بازیکنان سابق تیم پرسپولیس ، برای رفتن به مراسم هادی نوروزی وارد بابل شدند.

همچنین علی دایی، محمد دایی، بهزاد غلامپور و بهمن دهقان در این مراسم حضور دارند.

اخلال در برگزاری تشییع جنازه در ورزشگاه هفتم تیر

ازدحام عجیب جمعیت در ورزشگاه هفتم تیر و اطراف آن آنقدر زیاد است که بعید به نظر می‌ رسد تشییع پیکر هادی نوروزی در این ورزشگاه انجام بشود.

در حالی که خودروی حامل پیکر هادی نوروزی و خانواده او خود را به ورزشگاه هفتم تیر رسانده و حتی قصد پیاده کردن وی را داشتند، این تصمیم در نهایت شکل دیگری به خود گرفت و لحظاتی پیش بلندگوی ورزشگاه اعلام کرد، تشییع جنازه در زادگاه او دنبال خواهد شد.

ظاهرا ازدحام شدید جمعیت و ترس از بروز اتفاقات ناگوار باعث این تصمیم شده است. این در حالی است که در داخل ورزشگاه مراسم عزاداری و نوحه خوانی در حال برگزاری است.برگزاری مراسم هادی نوروزی در شهر بابل ازدحام شدیدی از جمعیت را موجب شده است.

تشییع کنندگان صبور باشند

برگزاری مراسم هادی نوروزی در شهر بابل ازدحام شدیدی از جمعیت را موجب شده است.
همانطور که پیش‌بینی می‌ شد هزاران نفر از علاقمندان به فوتبال و البته هم استانی های هادی نوروزی که به این بازیکن عرق ویژه ای دارند، برای حضوردر مراسم تشییع کاپیتان پرسپولیس راهی بابل و کپورچال شده اند. با این ازدحام جمعیت در شهر بابل، ریسک برگزاری مراسم تشییع جنازه بالاتر رفته چرا که صفوف در هم پیوسته جمعیت ممکن است باعث ایجاد اتفاقاتی ناگوار بشود.
در حال حاضر و به گفته مسوولان حاضر در محل برای انجام طبیعی مراسم تشییع جنازه بیش از هر چیز به صبوری و کمک حاضران نیاز است چراکه یقینا آرامگاه کوچک منطقه کپورچال به هیچ وجه توانایی پذیرایی از این تعداد مشایعت کننده را ندارد.

برگزاری مراسم تشییع در هفتم تیر لغو شد

جمعیت حاضر و منتظر در ورزشگاه هفتم تیر آرام آرام این محل را ترک می‌ کنند.
در حالی که جمعیت زیادی در ورزشگاه هفتم تیر زمین بازی دوره نوجوانی هادی نوروزی در انتظار تشییع وی بودند، بنابر تصمیم مسوولان این مراسم شکل دیگری به خود گرفت و به کپورچال محل تولد کاپیتان پرسپولیس منتقل شد. در حال حاضر جمعیت مشغول ترک ورزشگاه هفتم تیر بابل هستند و به نظر می‌ رسد عده کمی از آنها قادر به حضور در مراسم خاکسپاری باشند چراکه ترافیک شدیدی بین شهر بابل و منطقه کپورچال وجود دارد.

مشکل پرسپولیسی ها برای رسیدن به کپورچال

2 اتوبوسی که بازیکنان و خبرنگاران و اعضای کادر پرسپولیس را به کپورچال می‌ برد، در ازدحام جمعیت و ترافیک گرفتار شده است.

معبر بابل به کپورچال راه باریکی است که توانایی این حجم از ازدحام را ندارد و بنابراین ترافیک بسیار سنگینی در مبادی ورودی به این بخش وجود دارد که اتوبوس های حامل بازیکنان پرسپولیس هم در آن گیر کرده است. به نظر می‌ رسد پرسپولیسی ها برای رسیدن به آرامگاهی که قرار است پیکر هادی نوروزی در آنجا دفن شود راهی جز پیاده شدن ندارند. در حال حاضر ازدحام شدیدی در کپورچال و در اطراف آرامگاه برپاست.

اتوبوس پرسپولیسی‌ها معطل نیروی انتظامی

2اتوبوس حامل بازیکنان و کادرفنی و مدیریتی پرسپولیس که در ازدحام جاده بابل به کپورچال گرفتار شده است، برای خروج از این ازدحام در انتظار حضور نیروی انتظامی است. ازدحام جمعیت موجب شده که آنها برای رسیدن به آرامگاه هادی نوروزی احتیاج به اسکورت نیروهای پلیس داشته باشند. نکته جالب همکاری مردم کپورچال با خیل مشایعت کنندگان در مسیر است. تعداد زیادی نیز مقابل خانه ها در مسیر جاده گذاشته شده و اهالی به حاضرین شربت و آب خنک و چای می دهند. همچنین علی کریمی بازیکن سابق پرسپولیس هم به منزل پدری هادی نوروزی رفته است.

حاشیه‌ها:

*کاروان پرسپولیس ساعت ۵:۳۰ صبح امروز با دو دستگاه اتوبوس VIP از تهران به سمت بابل حرکت کرد و حدود ساعت ۱۰ صبح پیش با اسکورت پلیس وارد شهر بابل شد. ازدحام شدید هواداران و مردم بابل، عبور و مرور و تردد را در این شهر سنگین کرده است و طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده در جلسات فرمانداری و برگزاری این مراسم، عوامل اجرایی با ازدحام بیش از حد مردم روبرو شده‌اند.

*همسر و فرزندان هادی نورزوی با خودروی میثم بائو به سمت محل برگزاری این مراسم در حرکت هستند. مراسم تشییع پیکر کاپیتان فقید پرسپولیس در ورزشگاه هفتم تیر بابل برگزار خواهد شد.

*همچنین علی اکبر طاهری به همراه حسین عبدی و مصطفی قنبرپور، صبح امروز برای حضور در مراسم تدفین هادی نوروزی راهی بابل شدند.

*در اکثر مسیرهای منتهی به شهر بابل پلاکاردهایی از عکس هادی نوروزی به چشم می‌خورد و همچنین اکثر اتومبیل‌ها پوستر کاپیتان فقید پرسپولیس را پشت شیشه خود چسبانده‌اند.

*در حالی که امروز مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی در زادگاهش برگزار خواهد شد ، مقداد نجف نژاد رییس هییت مدیره ی استقلال نیز برای حضور در این مراسم به بابل سفر کرده است.

گزارش لحظه‌‌به‌‌لحظه مراسم تشییع هادی‌ نوروزی/ازدحام جمعیت/هنوز کسی مرگ هادی نوروزی را باور ندارد/+تصاویر

گزارش لحظه‌ به‌ لحظه تشییع هادی‌ نوروزی/ازدحام جمعیت/حضور چهره‌های ورزشی در مراسم

گزارش لحظه‌ به‌ لحظه تشییع هادی‌ نوروزی/ازدحام جمعیت/حضور چهره‌های ورزشی در مراسم

افزودن نظر جدید