ماموریت فراکسیون امید برای پیگیری موضوع اعمال محدودیت‌های سیدمحمد خاتمی و رسیدگی به پرونده سپنتا نیکنام

سخنگوی فراکسیون امید از ماموریت این فراکسیون به دو نفر از اعضا به منظور پیگیری موضوع اعمال محدودیت‌های جدید برای سیدمحمد خاتمی و رسیدگی به پرونده سپنتا نیکنام عضو زرتشتی شورای شهر یزد خبر داد.

به گزارش امیدنامه به نقل از ایلنا،بهرام پارسایی با اشاره به برگزاری جلسه صبح امروز هیات رئیسه فراکسیون امید اعلام کرد: در این جلسه درمورد اعمال محدودیت‌های بیشتر درباره آقای خاتمی بحث کردیم و در مورد اینکه اخیرا اجازه حضور ایشان در یک برنامه صادر نشد، نگرانی‌هایی مطرح شد.

وی افزود: به نظر می‌رسد در شرایطی که نیاز به وحدت و همدلی روزافزون داریم، چنین اقداماتی شکاف‌ها را افزایش می‌دهد و به نفع مردم نیز نیست.

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس همچنین با اشاره به بررسی پرونده عضو زرتشتی شورای شهر یزد در جلسه فراکسیون امید گفت: فراکسیون معتقد است هرگونه اقدامی خارج از حیطه قوانین ناشایست است و رئیس و هیات رئیسه مجلس باید نسبت به اجرای قوانین نظارت جدی‌تری داشته باشند.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه موضوع سپنتا نیکنام نباید از مجلس خارج شود، یادآور شد: این پرونده ارتباطی به اختلاف میان قوا ندارد و به راحتی قادر به حل شدن است و نباید تبدیل به حاشیه شده و جو اجتماعی را ملتهب کنیم و بهانه حقوق بشری به دست بیگانگان بدهیم.

سخنگوی فراکسیون امید همچنین از ماموریت این فراکسیون به دو نفر از اعضا به منظور پیگیری موضوع اعمال محدودیت‌های جدید برای سیدمحمد خاتمی و رسیدگی به پرونده سپنتا نیکنام عضو زرتشتی شورای شهر یزد خبر داد.

پارسایی در پایان با اشاره به ارائه گزارش روسای کمیته‌های فراکسیون امید در جلسه امروز خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد هر یک از کمیته‌ها مسئولیت چند طرح که اولویت بیشتری برای مردم دارد را بپذیرند و پس از انجام کار کارشناسی آنها را به سمت مجلس ارائه کنیم.

افزودن نظر جدید