ماجرای کمک مالی احمدی‌نژاد به یک قاضی

نماینده مردم فسا به عنوان یک شهروند سوال‌های جنجالی را از رئیس دولت‌های نهم و دهم مطرح کرد. 

به گزارش امیدنامه به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدجواد جمالی نماینده مردم فسا با تاکید براینکه دولت بهار و آقای احمدی‌نژاد باید چند موضوع را به عنوان یک شهروند به بنده پاسخ دهند، گفت: در صورت پاسخ صادقانه و اثبات راستگویی با وی همنوایی می‌کنم. 
 
جمالی بیان کرد: از رئیس جمهور سابق می‌پرسم آقای احمدی نژاد شما اگر دلسوز و عدالت خواه هستید که پایه آن تنها صداقت است یادتان می‌آید که در یک مصاحبه مطبوعاتی درباره نمره عملکرد خانم دستجردی وزیر بهداشت دولتتان پرسیدند و شما اعلام کردید؛ بگم؟ بگم؟ و گفتید نمره‌اش ۲۰ است، اما تنها ۲۰ روز بعد نمره خانم دستجردی صفر شد و شما حقیقت را نگفتید، حتی سخنگوی دولت نهم در واکنش به صحبت شما آن را دروغ ۱۳ برشمرد. 
 
نماینده مردم فسا ادامه داد: آیا شما برای آیت‌الله جوادی آملی که فیلم آن هم موجود است، نگفتید که عده‌ای در زمان سخنرانی تان در سازمان ملل سخنرانی نوری را در اطراف شما دیده‌اند و خود شما هم اعلام کردید، دیدم افراد حاضر در سازمان ملل پلک هم نمی‌زدند و آیت‌الله جوادی آملی تنها یک پاسخ کلی به شما داد. 
 
وی تاکید کرد: چندی بعد از انتشار این فیلم یک خبرنگار خارجی از شما درباره این سخنان پرسشی را مطرح کرد و شما اعلام کردید بنده چه زمانی این صحبت را گفته‌ام که این خبرنگار با تعجب از این که یک مسلمان اظهارات خود را به دروغ انکار می‌کند، خنده‌ای کرد که دارای هزاران شماتت بود. 
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه شما اعلام کردید هیچ کسی از اطرافیان بنده حق دخالت در انتخابات سال ۹۶ را ندارد، اما دیدیم که بقایی از همان دَم و دستگاه بیرون آمد، در صورتی که حتی مقام معظم رهبری شما را از حضور در انتخابات منع کرده بود باز هم در انتخابات ثبت نام کردید؛ اگر این موضوع‌ها دروغ واضح نیست بفرمایید چیست. 
 
جمالی با اشاره به اینکه در ماجرای یارانه‌ها هم یک دروغ بزرگ گفتید، تصریح کرد: گفتید یارانه‎ها از جانب امام زمان (عج) مدیریت می‌شود و با ایمان مردم بازی کردید، آیا اکنون با وجود این مشکلات، مردم نمی‌گویند که چرا این مشکلات به وجود آمده است؟ 
 
نماینده مردم فسا اظهار کرد: شما خورشیدی دامادتان را که پزشک عمومی است به عنوان مسئول سازمان استاندارد انتخاب کردید و ۲۰ روز هم نتوانست دوام بیاورد و سپس رئیس بیمارستان بزرگ و با تجربه فیروزآبادی در شهر ری شد، شما آمده بودید حلقه‌ها را بشکنید، اما برادرتان رئیس دفترتان، مشایی پدرخانم پسرتان همه کاره و دامادتان هم این‌طور شد؛ اشکالی ندارد که کسی برای رفیق خود داد و فریاد کند، اما چرا برای رحیمی اینکار را انجام ندادید؟ 
 
وی ادامه داد: نمی‌گویم تو چیزی را میل کردی و برای خود بردی، اما بسیاری از منابع کشور را حیف کردی؛ هر شخصی که برایتان نامه‌ای می‌نوشت تنها پولی را درون پاکت برای وی قرار می‌دادید و حالا ما باید جوابگوی این زیربنای غلط باشیم، یک قاضی خراسانی تنها برای درد دل از اطاله دادرسی برای شما نامه‌ای نوشت که نخوانده ۳۰۰ هزار تومان در پاکت برایش فرستادید و آن قاضی متعجب می‌گفت: من چه گفتم و ایشان چه فکری می‌کند؟ 
 
جمالی بیان کرد: آقای احمدی نژاد شما به قول مهران مدیری اشتباهی آمده بودی، این کت بر تنتان گشاد بود و اکنون دچار توهم و یک چالش خود بزرگ بینی هستید. 
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد:‌ همین جا به عنوان یک پزشک پیشنهاد می‌کنم شورای نگهبان با کمک مجلس افرادی را که می‌خواهند در این سطح مسئولیتی قبول کنند حتما توسط یک تیم روانپزشکی و روانشناسی مصاحبه و بررسی شوند که آیا این فرد ظرفیت پذیرش این مسئولیت‌ها را دارد یا خیر؟ و چه شخصیتی دارد؛ دعا می‌کنیم که خداوند اگر پول، مقام، شهرت و ثروت می‌خواهد بدهد ابتدا ظرفیت آن را به بدهد.

افزودن نظر جدید