قالیباف در سه پرده

سایت سلام نو نوشت:شاید بد نباشد بدون هیچ شرح اضافی، این سه خبر خلاصه شده را بخوانیم تا با سیاست‌های مدیریتی و دیدگاه‌های محمدباقر قالیباف، شهردار تهران بیشتر آشنا شویم:

1) سپاه پاسداران و شهرداری تهران سندی را در تاریخ سوم خرداد ماه ۱۳۹۳ امضا کرده‌اند که ۲۰ هزار میلیارد تومان ارزش دارد. طبق این اسناد این مبلغ برای واگذاری پروژه‌های عمرانی پایتخت به سپاه به مدت چهار سال درنظر گرفته شده که ۱۰ هزار میلیارد تومان آن (نیمی از کل مبلغ) باید به صورت نقدی از سوی شهرداری تهران پرداخت شود. بانک انصار (متعلق به سپاه) هم به عنوان "بانک عامل" تعیین شده است.

2) کلاس های موسیقی فرهنگسراهای تهران تا آگاهی بعدی تعطیل شد؛ در حالی که مسئولان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران هدف از این اقدام را "ساماندهی" این کلاس‌ها عنوان کرده‌اند، بسیاری از هنرجویان و اهالی موسیقی نسبت به این اقدام هشدار می‌دهند و آن را نشان دهنده حذف تدریجی موسیقی از برنامه‌های فرهنگی شهرداری می‌دانند.

3) شهرداری تهران، تمامی زنان شاغل در سمت‌های دفتری نظیر مسئول دفتر، منشی و تایپیست را از مشاغل خود اخراج کرد. معاون رسانه‌ای مرکز ارتباطات و بین‌الملل شهرداری تهران با تایید این خبر گفت: "برای راحتی و رفاه حال خانم‌ها این تصمیم اتخاذ شده که مسئول دفتر و منشی آقا باشند".

افزودن نظر جدید