قاضی‌پور:در تهران، مشهد و ارومیه خانه دارم اما در مجلس می‌خوابم

 نامه‌ نیوزنوشت: نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: از قدیم‌الایام وضع مالی ما خوب بود. ابزارفروشی داشتیم برای این در تهران خانه داشتیم چون وقتی به تهران می‌آمدیم در منزل خودمان باشیم. قبل از آن‌که کارمند بشوم ابزارفروشی را بستم. هرچه ملک در آذربایجان‌شرقی و تهران داشتم همه را به ارومیه بردم.

نادر قاضی پور در پاسخ به مطالبی که درباره اموالش در فضای مجازی مطرح شده، گفت: خانواده ما یک باغچه دارد که اکثر درختانش گردو است. زمین کشاورزی هم دارم گندم کاشته بودم و درو کردم. زمستان هم محصول دیگری خواهم کاشت.

قبل از نمایندگی مجلس در خیابان نظام آباد تهران یک خانه دو طبقه و یک تک واحدی 70 متری داشتم. خانه دو طبقه را فروختم ولی یک واحد را نگه داشتم. مجلس می خوابم برای آنکه بیشتر خدمت کنم. اگر بروم خانه و برگردم یک ساعت رفت و یک ساعت برگشت زمان می برد اما این 2 ساعت را در مجلس می مانم .

 مشهد یک آپارتمان دارم. من و بچه هایم، برادر و خواهرم در سفر مشهد به آن خانه می رویم و هتل اتاق نمی گیریم. از قدیم الایام وضع مالی ما خوب بود. ابزار فروشی داشتیم برای این در تهران خانه داشتیم چون وقتی به تهران می آمدیم در منزل خودمان باشیم. قبل از آنکه کارمند بشوم ابزار فروشی را بستم. هرچه ملک در آذربایجان شرقی و تهران داشتم همه را به ارومیه بردم.

افزودن نظر جدید