فوت یک کاندیدا در جلسه انتخابات اتاق اصناف

یکی از 26 نفر کاندیدای ریاست انتخابات اتاق اصناف ایران پیش از ظهر امروز پس از انجام سخنرانی‌اش دچار ایست قلبی شده و به دیار باقی شتافت.

به گزارش امید به نقل از فارس، انتخابات برای ریاست اتاق اصناف ایران، از ساعات اولیه صبح امروز با حضور 140 نفر از نمایندگان اتاق اصناف ایران که از شهرهای مختلف برای انتخاب هیأت رئیسه جدید اتاق اصناف ایران امروز در هتل لاله تهران گرد هم آمدند، انتخابات برگزار شد که در نتیجه این انتخابات، اسامی 6 نفر به عنوان هیأت رئیسه جدید اتاق اصناف که بیشترین آرا را کسب کرده بودند، مشخص شد و علی فاضلی با 108 رأی به عنوان رئیس اتاق اصناف ایران معرفی شد، البته تأییدیه نهایی این انتخابات تا فردا مشخص خواهد شد.

یکی از نکات قابل توجه این انتخابات فوت یکی از 26 کاندیدا در حین برگزاری انتخابات بود.

آقای معماری، فردی بود که برای ریاست اتاق اصناف از مشهد کاندیدا شده بود و به گفته مدیران اصناف کشور، سابقه دو بار جراحی قلب را داشته و حتی به وی پیشنهاد شده بود، چون هیجان برای وی مضر است، لطفا کاندیدا نشود.

وی پس از آنکه به عنوان سیزدهمین نفر سخنرانی خود را به پایان رساند، به طور ناگهانی دچار ایست قلبی شده و دار فانی را در جلسه رسمی انتخابات اتاق اصناف وداع گفت و به دیدار معبود شتافت.

افزودن نظر جدید