فرهاد اصلانی: فضای تلویزیون مردمی‌تر باشد

فرهاد اصلانی - بازیگر سینما و تلویزیون - با بیان اینکه تلویزیون طی این مدت شرایط خوبی نداشت، خاطرنشان کرد: امیدوارم دعای ما بدرقه راه رییس جدید صداوسیما باشد؛ چراکه وی کار خیلی سختی در پیش دارد.

 به گزارش امید به نقل از ایسنا، این بازیگردرخصوص شرایط فعلی تلویزیون گفت: تلویزیون این مدت بی‌انگیزه بود و شرایط خوبی نداشت؛ بنابراین آقای سرافراز به عنوان رییس سازمان صداوسیما کار سختی در پیش دارند؛ ضمن اینکه در هر صورت نمی‌توان رقابت ماهواره‌ها را هم نادیده گرفت. به نظرم اگر تلویزیون همین رویکردش را ادامه بدهد ناامیدکننده است.

 

این بازیگر تلویزیون در عین حال تاکید کرد: به نظرم تغییر رویکرد تلویزیون یک اجبار است.

 

او در همین زمینه ادامه داد: فضای تلویزیون باید مردمی‌تر باشد. به نظرم اگر تلویزیون علاقه‌مند است که کماکان زیر بحث خصوصی‌سازی نرود، باید مردم را لحاظ کند.

 

اصلانی همچنین تصریح کرد: این روزها تلویزیون به دنبال جذب اقشار خاصی بود که به اعتقاد من برای پیشرفتش نباید دیگر این رویه را ادامه بدهد.

 

بازیگر سریال‌های «آشپز باشی‌»، «شاهگوش» و ... در پایان گفت وگوی خود با ایسنا در پاسخ به اینکه چه درخواستی از رییس سازمان صدا و سیما دارد؟ بیان کرد: فکر می‌کنم اگر آقای سرافراز کمی درمیان مردم باشند قطعا موفق خواهند شد. آن طور که شنیده‌ام ایشان مدیر باجرأتی است. من به عنوان یک هنرمند فقط برایش دعا می‌کنم.

 

فرهاد اصلانی همچنین اعلام کرد که فعلا کار جدیدی برای تلویزیون ندارد و بیشتر مشغول کارهای سینمایی‌اش است.

افزودن نظر جدید