فرماندهی ارتش انگلیس به نظامیان خود: "توسط داعش دستگیر شدید، خودکشی کنید"

فرماندهی ارتش انگلیس به نظامیان خود در قالب ائتلاف بین المللی ضد داعش دستور داده است که در صورت اسیر شدن به وسیله این گروه تروریستی خودکشی کنند.

به گزارش امید ایرنا به نقل از روزنامه انگلیسی «دیلی استار» نیروهای ویژه مبارزه با تروریسم در ارتش انگلیس که مشغول جنگ در عراق و سوریه علیه تروریست های داعش هستند دستوری از مقام های ارشد خود دریافت کرده اند مبنی بر این که آخرین گلوله را نزد خود نگه دارند تا در صورت قرار گرفتن در وضعیت اسارت به دست داعش، با آن خودکشی کنند.

روزنامه انگلیسی دلیل این دستور را ناشی از نگرانی مقامات این کشور از تکرار حادثه مشابه «معاذ الکساسبه» خلبان اردنی ذکر کرده اند که پس از اسارت به دست داعشی ها به صورت زنده سوزانده شد.

این خبر در رسانه های انگلیسی در حالی منتشر می شود که ناظران تحولات منطقه می گویند ائتلاف موسوم به مبارزه با داعش به سرکردگی آمریکا تاکنون جدیتی در این خصوص از خود نشان نداده است.

گروه تروریستی داعش بخش هایی از خاک عراق و سوریه را اشغال کرده و دست به جنایت های وحشیانه ای زده است. ارتش های عراق و سوریه توانسته اند بخش های از مناطق اشغالی را از داعش بازپس گیرند.

افزودن نظر جدید