فردوسی پور علیه خیابانی

برنامه 90 مثل بسیاری از سایت ها، خبرگزاری ها و مردم از لباس های تیم ملی انتقاد کرد، اتفاقی که می تواند شروع یک دعوا باشد.
 

به گزارش امیدنامه به نقل از خبرآنلاین، عادل فردوسی پور غیر از آیتمی که در نقد لباس های تیم ملی پخش کرد و در آن گفته شده بود این قرارداد احتمالا به سود واسطه هایش بوده است، خودش هم به شدت از این لباس انتقاد کرد و گفت این چه لباس هایی است و چرا اینقدر با عجله این قرارداد بسته شده است.

او اگرچه اسمی از جواد خیابانی نیاورد، ولی انتقادهایش بی شک جواد خیابانی که نماینده شرکت جیووا است را دلخور می کند. این مهمترین موضع گیری رسمی عادل فردوسی پور در طول دوران کاری اش درباره جواد خیابانی است که البته همسو با همه مردم درباره لباس های تیم ملی اتفاق افتاده و عادل رودربایستی را کنار گذاشته و به این لباس های احتمالا بی کیفیت انتقاد کرده است.

طعنه فردوسی پور به فرزاد حسنی: این زرشکی نه اون زرشک!
عادل فردوسی پور در برنامه اش به فرزاد حسنی و برنامه اش هم طعنه زد. فرزاد حسنی که این روزها به سوژه خبری تبدیل شده است. فردوسی پور زمانی که می خواست نام برندگان مسابقه پیامکی برنامه 90 را معرفی کند به نام خانوادگی زرشکی برخورد که با ریز خنده ای گفت البته نه از اون زرشک ها.

در ادامه فردوسی پور به تمجید سروش رفیعی پرداخت و از سردار کمالی خواست تا اجازه دهد سروش بتواند برای تیم ملی بازی کند.

افزودن نظر جدید