فاطمعه راکعی در گفت‌وگو با پایگاه خبری-تحلیلی امید:

عملکرد اصولگرایان کشور را دچار انسداد کرده است

دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش معتقد است عملکرد اصولگریان کشور را دچار انسداد کرده است

فاطمه راکعی در گفت وگو با پایگاه خبری-تحلیلی امید در پاسخ به سوالی درخصوص علت چرخش موضع برخی اصولگرایان نسبت به اصلاح طلبان گفت: نمایشی که دولت دهم علی‌رغم شعارهایش در زمینه اقتصادی و سایر عرصه ها از خود ارائه کرد، با آن چیزی که ادعا کرده بود، تفاوت زیادی داشت. این تفاوت در گفتار و عملکرد کشور را دچار انسداد کرد و موجب شد ایران آن وجهه‌ای را که اصلاح طلبان سال ها برای ساختن آن تلاش کرده بودند، از دست دهد.
وی ادامه داد:با این اتفاقاتی که افتاده است و شرایط فعلی کشور ،برخی از اصولگرایان هنوز بر طبل تک صدایی خود می کوبند. در حالی که به نظرم خودشان هم به این تیجه رسیده‌اند که کشور را اینگونه نمی شود اداره کرد.
راکعی تصریح کرد: همین گروهی که الان بر طبل تک صدایی می کوبند زمانی شعار یا ما یا هیچ کس را داشتند ولی در شرایطی که جهان دهکده‌ای شده است، چنین نگاهی نمی‌تواند، کشور را پیش ببرد.
وی ادامه داد: درست است که برخی افراد وابسته به این گروه و یا بعضا افرادی که پیش‌تر همین نگاه را داشتند، اکنون تغییر موضع داده‌اند اما باید بدانند که ملت حافظه تاریخی قوی دارد و هرگز گفتمان و نوع ادبیات خاص آنها را فراموش نمی کند.
نماینده اصلاح طلب سابق مجلس یادآور شد: نوع گفتمان، ادبیات و نگاه‌های موجود در کشور موجب شد که معقولان نظام و کسانی که نگران اوضاع هستند به این نتیجه برسند که این وضعیت نمی تواند استمرار پیدا کند و استمرار آن نیز به صلاح نظام نیست.
راکعی در عین حال این چرخش موضع اصولگرایان را به فال نیک گرفت و خاطرنشان کرد: اکنون عقلای جریان اصولگرا به این تیجه رسیده‌اند که باید تغییری در کشور ایجاد شود اما متاسفانه هنوز هم هستند کسانی که بر طبل تفرقه می‌کوبند .
وی با تاکید بر اینکه مقام رهبری خواستار شرکت همه گروه ها در انتخابات شدند، افزود: امیدواریم این پیام رهبر انقلاب نیز دستخوش تفسیرهای شخصی نشود.
 

افزودن نظر جدید