عضو دفتر امام: عده‌ای که امام آنها را قبول نداشت مشغول عقده گشایی علیه دولت هستند/ پول یارانه‌های مردم دولت‌شان را 8 ساله کرده بود

یکی از اعضای دفتر امام خمینی(ره) می گوید:کسانی که امام توجه ای به آنها نمی‌کرد و بعد از انقلاب عده ای را دور خود جمع کرده‎اند مشغول عقده گشایی علیه دولت هستند.

به گزازش پایگاه خبری-تحلیلی امید،حجت الاسلام محمد علی رحمانی عضو مجمع روحانیون مبارز و از اعضای دفتر امام خمینی (ره) طی سخنانی در جشنواره مردمی اقتصاد مقاومتی که در مرکز همایشهای انقلاب برگزار شد،گفت:امروز کسانی هستند که عقده دارند و  می گویند شما از حوزه استفاده می کنید یا از انگلستان دستور می گیرید؟ اینها کسانی هستند که خودشان سابقه دارند و امام یک روز هم به آنها توجه نمی کرد و بعد از رحلت امام بر سر کار آمدند و عده‌ای را دور خود جمع کرده‌اند.
وی افزود: این افراد نسبت به دولت و شخص روحانی و نسبت به شخصیت بزرگ  و یار خاص امام و رهبری حسادت دارند.اینها عقده‌هایی دارند که به نحوی دارند خود را خالی می‌کنند و از هم اکنون می گویند دولت روحانی 4 ساله است. بله، پول یارانه‌های مردم عمر دولت شما را 8 ساله کرده بود.

افزودن نظر جدید