عذرخواهی جام جم بخاطر قطع برنامه تبلیغاتی عارف

در پی بروز اشکال فنی که منجر به قطع برنامه‌ی تبلیغاتی شامگاه یکشنبه محمدرضا عارف، یکی از نامزدهای یازدهمین دوره‌ی ریاست جمهوری در شبکه جام‌جم سیما شد، مدیر این شبکه جهانی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش امید به نقل از ایسنا،محمد طلوعی، مدیر شبکه‌ی جهانی جام‌جم گفت: نوار ضبط‌شده‌ی این برنامه در حین پخش دچار اشکال فنی شد و تلاش همکاران فنی شبکه جام‌جم برای برطرف کردن مشکل در کوتاه‌ مدت زمان میسر نشد؛ لذا مسؤولان صداوسیما تصمیم گرفتند برای محفوظ ماندن حق این نامزد محترم، برنامه‌ی کامل را مجددا شب جمعه (دهم خرداد ماه) پخش کنند.

مدیر شبکه جام‌جم توضیح داد: البته این برنامه پس از رفع اشکل برای مخاطبان ایرانی ساکن در آمریکا و آسیا پخش شد اما هم‌وطنان در اروپا نتوانستند این برنامه را مشاهده کنند که ان‌شاالله با پخش کامل و مجدد این برنامه در زمان اعلام شده، این عزیزان نیز شاهد برنامه‌های تبلیغاتی این نامزد خواهد بود.

وی با اشاره به فشردگی زمان ضبط برنامه‌های نامزدهای ریاست جمهوری در موعد مقرر و تلاش برای پخش این برنامه‌ها در زمان‌های اعلام شده، وجود اشکالات فنی از این دست را محتمل دانست و با عذرخواهی از مخاطبان این برنامه و نامزد انتخاباتی، افزود: این برنامه به هیچ وجه اصلاح محتوایی نداشته است و همان‌طور که توضیح داده شد اشکال فنی موجب بروز این مساله شده است.

افزودن نظر جدید